Semiremorcă frigorifica Chereau Carrier BPW DRUM, low working hours





















































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





































- Air suspension
- Carrier Vector
- Drum brakes
- Mono temp/ single temp
- Roller shutter
= Remarks =
Cool unit brand: Carrier
= Dealer information =
Homepage: arată contacte
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: drum brakes
Rear axle 1: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 2: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Suspension: air suspension
Rear axle 3: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Suspension: air suspension
Functional
Cooling engine: diesel and electric (2366 operating hours diesel; 70 electric)
Wall thickness: 65 mm
Condition
General condition: average
Technical condition: good
Visual appearance: average
Other information
Cool unit make: Carrier
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Vzduchové odpružení
- Carrier Vector
- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Roller Tur
- Trommel Bremse
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Carrier
= Firmeninformationen =
Homepage: arată contacte
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Funktionell
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (2366 Betriebsstunden Diesel; 70 elektrisch)
Wandstärke: 65 mm
Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Funktionelle
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (2366 driftstimer diesel; 70 elektrisk)
Vægtykkelse: 65 mm
Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
- Αερανάρτηση
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Funcional
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (2366 horas de funcionamiento diésel; 70 eléctrico)
Grosor del tabique: 65 mm
Estado
Estado general: medio
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Carrier Vector
- Frein a tambour
- Mono temp/ single temp
- Porte roulante
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Pratique
Moteur frigorifique: diesel et électrique (2366 heures de fonctionnement diesel; 70 électrique)
Épaisseur de paroi: 65 mm
Condition
État général: moyen
État technique: bon
État optique: moyen
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Suspensie pneumatică
- Mono temp/ single temp
- Sospensioni pneumatiche
- Carrier Vector
- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- Roldeur
- Trommel remmen
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: arată contacte
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Functioneel
Koelmotor: diesel en elektrisch (2366 draaiuren diesel; 70 elektrisch)
Wanddikte: 65 mm
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Funkcjonalność
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (2366 godziny pracy olej napędowy; 70 elektryczny)
Grubość ściany: 65 mm
Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Funcional
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (2366 horas de funcionamento diesel; 70 elétrico)
Espessura da parede: 65 mm
Estado
Estado geral: média
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Baraban
- Carrier Vector
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Функциональность
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (2366 часы работы дизельное топливо; 70 электрический)
Толщина стенки: 65 mm
Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Funktionell
Motor för kylning: diesel och el (2366 körtimmar diesel; 70 elektriska)
Väggtjocklek: 65 mm
Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information