Semiremorcă frigorifica Chereau Thermo king SLX 300/ Palletbox/SAF disc/Low reefer hour /TOP NL











































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul








































- Air suspension
- Disc brakes
- Mono temp/ single temp
- Palletbox
- Thermoking
= Remarks =
3x Chereau
Thermo King SLX 300e
SAF Disc
LOW reeferhours (8000h)
Taillift
MOT/TUV
Plain White
Very Nice Dutch Trailers
Cool unit brand: Thermo King
= Dealer information =
Homepage: arată contacte
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Axle configuration
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Brakes: disc brakes
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Brakes: disc brakes
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Brakes: no brakes
Functional
Tail lift: Hollandia, slider lift, 2000 kg
Cooling engine: diesel and electric (9457 operating hours diesel; 140 electric)
Wall thickness: 5 mm
Maintenance
APK (MOT): tested until 11/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: very good
Identification
Registration number: OL-41-DR
Other information
Cool unit make: Thermo King
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Дискови спирачки
- Vzduchové odpružení
- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Paletten Kiste
- Scheibenbremsen
- Thermoking
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Thermo King
= Firmeninformationen =
Homepage: arată contacte
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Funktionell
Ladebordwand: Hollandia, unterfahrbare Klappe, 2000 kg
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (9457 Betriebsstunden Diesel; 140 elektrisch)
Wandstärke: 5 mm
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: sehr gut
Identifikation
Kennzeichen: OL-41-DR
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Funktionelle
Læssebagsmæk: Hollandia, skydelift, 2000 kg
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (9457 driftstimer diesel; 140 elektrisk)
Vægtykkelse: 5 mm
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: meget god
Identifikation
Registreringsnummer: OL-41-DR
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
- Frenos de disco
- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática
- Thermoking
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Thermo King
= Más información =
Configuración de ejes
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Funcional
Trampilla elevadora: Hollandia, trampilla elevadora, 2000 kg
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (9457 horas de funcionamiento diésel; 140 eléctrico)
Grosor del tabique: 5 mm
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: muy bueno
Identificación
Matrícula: OL-41-DR
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Levyjarrut
- Freins à disque
- Mono temp/ single temp
- porte pallette
- Suspension pneumatique
- Thermoking
= Remarques =
Marque d'unité froide: Thermo King
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Pratique
Trappe de chargement: Hollandia, soupape inférieure, 2000 kg
Moteur frigorifique: diesel et électrique (9457 heures de fonctionnement diesel; 140 électrique)
Épaisseur de paroi: 5 mm
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: très bon
Identification
Numéro d'immatriculation: OL-41-DR
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
= További információk =
Tengelykonfiguráció
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Funkcionális
Hátsó ajtó: Hollandia, onderschuifklep, 2000 kg
Hűtőmotor: dízel és elektromos (9457 üzemóra dízel; 140 elektromos)
Falvastagság: 5 mm
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg nov. 2025
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: nagyon jó
Azonosítás
Rendszám: OL-41-DR
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Suspensie pneumatică
- Mono temp/ single temp
- Sospensioni pneumatiche
- Thermoking
- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- Palletbox
- Schijfremmen
- Thermoking
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Thermo King
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: arată contacte
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Functioneel
Laadklep: Hollandia, onderschuifklep, 2000 kg
Koelmotor: diesel en elektrisch (9457 draaiuren diesel; 140 elektrisch)
Wanddikte: 5 mm
Onderhoud
APK: gekeurd tot nov. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: zeer goed
Identificatie
Kenteken: OL-41-DR
Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: Hollandia, Winda załadowcza, 2000 kg
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (9457 godziny pracy olej napędowy; 140 elektryczny)
Grubość ściany: 5 mm
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-41-DR
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática
- Thermoking
- Travão de discos
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Funcional
Monta-cargas: Hollandia, elevação do deslizador, 2000 kg
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (9457 horas de funcionamento diesel; 140 elétrico)
Espessura da parede: 5 mm
Manutenção
APK (MOT): testado até nov. 2025
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: muito bom
Identificação
Número de registo: OL-41-DR
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Функциональность
Заднее подъемное устройство: Hollandia, заднее выдвижное подъемное устройство, 2000 kg
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (9457 часы работы дизельное топливо; 140 электрический)
Толщина стенки: 5 mm
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: OL-41-DR
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Funktionell
Baklucka: Hollandia, underschuifklep, 2000 kg
Motor för kylning: diesel och el (9457 körtimmar diesel; 140 elektriska)
Väggtjocklek: 5 mm
Underhåll
MOT: besiktigat till nov. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Identifiering
Registreringsnummer: OL-41-DR
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon