Semiremorcă transport agabaritic MAX Trailer Faymonville / MAX 100 / 3 AXLE / Extandable Unused





























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul


































Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Extendable superstructure: Yes
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Price: On request
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Superestructura extensible: Sí
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Superstructure extensible: Oui
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Technische karakteristieken MAX100-N-3A-9.30-2RM-M
Snelheid: 80 km/h
Totaal gewicht: 46000 kg (met ontheffing 48000 kg)
Koppeldruk: 18000 kg
Aslast: 28000 kg (met ontheffing 30000 kg)
Eigen gewicht (+/- 3%): 9855 kg
Nuttig laadvermogen ca.: 36145 kg (met ontheffing 38145 kg)
Zwanenhals lengte: 3850 mm
Koppelhoogte beladen: 1200 mm
Doorstuurradius: 2100 mm
Laadvloerlengte: 9300 mm
Uitschuifbaarheid van: 3400 mm
Asafstand: 2350/1360 mm
Voertuiggrondbreedte: 2540 mm
Laadvloerhoogte (beladen): 860 mm
Heffen en dalen: -55 / +145 mm
*** Totaal gewicht afhankelijk van de koppeldruk van de trekker.
Technische beschrijving:
Zwanenhals: Zwanenhals met afgeschuinde hoeken vooraan ± 45° en afschuining achteraan, ca. 750 mm x 10°.
3 Paar vasthechtingsringen (LC 5000 daN).
Hardhoutbeleg 30 mm dik.
Laadvloer: Uitschuifbare laadvloer, achteraan afgeschuind ± 1000 mm x 8°.
1 Paar ingebouwde wielkuilen ± 2850 x 870 x 400 mm (L x B x D) in de laadvloer voor de assen.
Tussen de 1de en 2de as een paar vast ingebouwde wielkuilen met afdekking ± 1610 x 870 x 400 mm (L x B x D).
Verdieping (gieksleuf) in het schuine gedeelte en in de laadvloer achteraan, voor de opname van een kraanarm (± 2950 x 750 x 210/290 mm L x B x D).
1 Paar vasthechtingsringen vooraan in de laadvloer (LC 10000 daN).
5 Paar vasthechtingsringen naar buiten klapbaar (LC 5000 daN).
2 Paar vasthechtingsringen naar buiten klapbaar (LC 10000 daN).
Uitsparingen in het buitenraam voor het inhaken van spanriemen (LC 2000 daN).
Inclusief 3-delige verwijderbare gegalvaniseerde afdekkingen over de wielkuilen
( B 670mm -max puntbelasting 3.5 to/st).
Steunpoten: Steunpoten JOST (mechanische) met 2-snelheden, tot 24t hefvermogen (50t proefbelasting).
Banden: Banden 235/75 R17.5 3PMSF volgens keuze van de fabrikant.
Assen: BPW-assen met trommelremmen, luchtgeveerd met hef- en daalventiel.
Laatste as als naloop-stuuras met achteruit rij- blokkering, automatisch en manueel te bedienen.
Remsysteem: Remsysteem WABCO, volgens EU-reglementering, met EBS-E-systeem (2S2M), zonder verbindingskabel naar de trekker.
Staalconstructie: Staalconstructie uit hoogwaardig fijnkorrelstaal.
Staalkwaliteiten;
**S355J2+N/S355MC (elasticiteitsgrens 355MPa)
**S690QL/S700MC (elasticiteitsgrens690MPa)
Afwerking: 4-K behandeling, de complete staalconstructie gestaalstraald na het laswerk, behandeld met een 2K Zink rich epoxy primer.
Afwerking
= Bedrijfsinformatie =
Swanenberg Handelsonderneming in Den Bosch is gespecialiseerd in de verkoop van zware grondverzet machines. Wilt u een machine verkopen dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Uitschuifbare opbouw: Ja
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Prijs: Op aanvraag
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Wysuwana nadbudowa: Tak
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Superestrutura extensível: Sim
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Utdragbar kaross: Ja
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra