Semiremorcă transport agabaritic HRD STTM3N - Low loader - Extendable - SAF axle - Steering axle

















































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul



































- Air suspension
= Remarks =
HRD STTM3N - Low loader - Extendable - SAF axle - Steering axle
MY: 7-8-2013
W09STTM3NCEN10148
Extendable
Steering axle
SAF Axle
= More information =
Tyre size: 265/70R19.5
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10300 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 255%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%
Rear axle 2: Max. axle load: 10300 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%
Rear axle 3: Max. axle load: 10300 kg; Steering; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact VAEX The Truck Traders or Goverstone for more information
- Luftfederung
= Anmerkungen =
HRD STTM3N - Low loader - Extendable - SAF axle - Steering axle
MY: 7-8-2013
W09STTM3NCEN10148
Extendable
Steering axle
SAF Axle
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 265/70R19.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10300 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 255%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10300 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10300 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an VAEX The Truck Traders oder Goverstone, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 265/70R19.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10300 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 255%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10300 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10300 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Suspensión neumática
= Comentarios =
HRD STTM3N - Low loader - Extendable - SAF axle - Steering axle
MY: 7-8-2013
W09STTM3NCEN10148
Extendable
Steering axle
SAF Axle
= Más información =
Tamaño del neumático: 265/70R19.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10300 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 255%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10300 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10300 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con VAEX The Truck Traders o Goverstone para obtener más información.
- Suspension pneumatique
= Remarques =
HRD STTM3N - Low loader - Extendable - SAF axle - Steering axle
MY: 7-8-2013
W09STTM3NCEN10148
Extendable
Steering axle
SAF Axle
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 265/70R19.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10300 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 255%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10300 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10300 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Goverstone pour plus d'informations
- Luchtvering
- SAF-Assen
= Bijzonderheden =
HRD STTM3N - Low loader - Extendable - SAF axle - Steering axle
MY: 7-8-2013
W09STTM3NCEN10148
Extendable
Steering axle
SAF Axle
= Meer informatie =
Bandenmaat: 265/70R19.5
Achteras 1: Max. aslast: 10300 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 255%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Achteras 2: Max. aslast: 10300 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Achteras 3: Max. aslast: 10300 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met VAEX The Truck Traders of Goverstone
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 265/70R19.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 255%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Goverstone
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 265/70R19.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10300 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 255%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10300 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10300 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 265/70R19.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 255%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 265/70R19.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 10300 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 255%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10300 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Bakaxel 3: Max. axellast: 10300 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra