Semiremorcă transport agabaritic Faymonville STZ - 3AU / Apk-Tuv 11-2025

PDF
Semiremorcă transport agabaritic Faymonville STZ - 3AU / Apk-Tuv 11-2025 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Faymonville STZ - 3AU / Apk-Tuv 11-2025 | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Faymonville STZ - 3AU / Apk-Tuv 11-2025 | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Faymonville STZ - 3AU / Apk-Tuv 11-2025 | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Faymonville STZ - 3AU / Apk-Tuv 11-2025 | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Faymonville STZ - 3AU / Apk-Tuv 11-2025 | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Faymonville STZ - 3AU / Apk-Tuv 11-2025 | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Faymonville STZ - 3AU / Apk-Tuv 11-2025 | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă transport agabaritic Faymonville STZ - 3AU / Apk-Tuv 11-2025 | Imagine 8 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/8
PDF
Preţ:
la cerere
Solicită prețul
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Faymonville
Anul: 2005-07
Prima înmatriculare: 2005-07-07
Capacitatea de încărcare: 50080 kg
Greutate proprie: 12420 kg
Greutate cu încărcătura: 62500 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Swifterbant6516 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: OL-37-DP
Data publicării: Jun 26, 2025
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lungimea - 13.5 m, lăţimea - 2.55 m
Axe
Număr de axe: 3
Interaxă: 9800 mm
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: albastru

Informaţie suplimentară — Semiremorcă transport agabaritic Faymonville STZ - 3AU / Apk-Tuv 11-2025

Engleză
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
APK (MOT): tested until 11/2025
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
APK: gekeurd tot nov. 2025
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
APK (MOT): testado até nov. 2025
Contacte Algemeen para obter mais informações
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
MOT: besiktigat till nov. 2025
Kontakta Algemeen för mer information
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
€ 14900 Net
2005
Capacitate de încărcare 34400 kg Greutate proprie 10600 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Veghel
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2004
Capacitate de încărcare 42320 kg Greutate proprie 12680 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2004
Capacitate de încărcare 26440 kg Greutate proprie 11560 kg
Țările de Jos, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 79500 Net
2007
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2002
Capacitate de încărcare 22000 kg Greutate proprie 11040 kg Număr de axe 2
Țările de Jos, Renswoude
Vlastuin Truck en Trailer Trading B.V.
11 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2001
Capacitate de încărcare 26370 kg Greutate proprie 12630 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2001
Țările de Jos, t Harde
R&J Sindorf B.V.
Luați legătura cu vânzătorul
€ 23500 Net
2005
Capacitate de încărcare 36820 kg Greutate proprie 11180 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2005
Țările de Jos, t Harde
R&J Sindorf B.V.
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2005
Capacitate de încărcare 36400 kg Greutate proprie 13200 kg Număr de axe 4
Țările de Jos, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2005
Capacitate de încărcare 30370 kg Greutate proprie 8630 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2000
Capacitate de încărcare 59500 kg Greutate proprie 13500 kg
Țările de Jos, t Harde
R&J Sindorf B.V.
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2005
Bară de suspensie pneumo/pneumo Număr de axe 3
Danemarca, Aabenraa
Trailerpartner A/S
7 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2023
Capacitate de încărcare 39300 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2016
Număr de axe 3
Țările de Jos, Renswoude
Vlastuin Truck en Trailer Trading B.V.
11 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul