Semiremorcă transport agabaritic FGM 49 nouă






































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul














3° Achse nachlaufgelenkt
Die Abmessungen der Tieflader sind in der beigefuigten technischen Zeichnung eingegeben
Rahmenstruktur aus hochfestem S 355 J2 G3 / S 420 MC / SSAB STRENX 700
Ladeflaeche aus 8 mm Trenenstahlblech und Hartholzbelag zwischen Schwanenhals und 1° Achse
Bremssystem Knorr Bremse EBS - ASR
Elektriksystem Full LED MultiLED II, Aspöck Systems
Pneumatisches Ventil zur Einstellung der Ladehöhe (+ 12 cm /-5 cm)
Luftfederung N. 4x2 Zurrloecher 8 Ton im Laderaum
N.2 Staukasten im Schwanenhals
Stuetzfuesse Jost Modul Tragkraft 24 Ton
N. 2 Hechabstuetzung klapbar, Tragkraft 40 Ton.
Hydro pneumatische Heckrampen L 2.400 mm x B. 600 mm aus Stahl STRENX 700
Manuelle Breitenverstellung der Heckrampen , je 230 mm pro Seite
Vorrichtung fuer die Alu-Rampen am Schwanenhals
Vorrichtung fuer die hydraulische Seilwinde auf dem Schwanenhals
Bereifung 235/75 r 17.5 Continental M+S- Stahlfelge - Achsleistung 10.300 kg/100 km/h
Nachstralung und Lackierung in Ral Farbton nach Wunsch
Grantieprogramm 1 Jahr
COC Zertifikat (European Homologation/Approval)
FGM 49 AVAILABLE IN DIFFERENT CONFIGURATIONS:
- Wheel recess
- Telescopic chassis
- Different types of ramps
- Hydraulic steering system TRIDEC
Note:
- We offer Professional Delivery Service
- Temporary license plate
- Eur-1/ EX customs documents for export
Contacts: arată contacte
German speaking salesperson + 39 347 72 60 640
English speaking salesperson + 39 333 90 81 295
* Prices are intended exclusively for the vehicle in stock.
Demonstrative photos, ask us to connect you with local dealer for more information/ prices regarding models to be produced
- Third axle self-steering
- Braking system, Knorr Bremse make, equipped with EBS and ASR according to the EU- regulations
- Semitrailer electric system, Aspöck full LED
- N.6 brake levers, self-adjusting
- N. 1 Pneumatic valve for adjustment height of load + 12 cm / - 5 cm
- Chassis entirely made of high strength steel, SSAB STRENX ® 700 / S 420 MC
- Reinforced gooseneck, payload 26.000 kg
- Loading platform made of high strength embossed steel plate, 8 mm
- Wooden inserts placed between the gooseneck and the 1st axle
- N. 5x2 Certified lashing rings, payload 8.000 kg, placed on the loading platform
- N. 4x2 Lashing holes placed on the semitrailer sides, payload 8.000 kg
- Front landing gear, payload 24,000 kg, Jost Modul
- Rear Manual landing gear, payload 40,000 kg
- Surface treatment: Sandblasting + Primer + Finishing
- N. 2 Rear ramps made of SSAB, STRENX ® 700, dim. 2400 x 650 mm, functioning with
hydro-pneumatic system. Ramp position manually adjusted; 230 mm inward/outward each side
- N. 2 Built-in tool boxes located in the gooseneck
- N. 12 Tires 235/75 R 17.5 Continental M+S, Steel rims
- Predisposition to install front aluminum ramps
- Predisposition to install a hydraulic winch placed on the gooseneck
- European Homologation (COC)
- Warranty program 1 year
Note:
- We offer Professional Delivery Service
- Temporary license plate
- Eur-1/ EX customs documents for export
Contacts: arată contacte
German speaking salesperson + 39 347 72 60 640
English speaking salesperson + 39 333 90 81 295
* Prices are intended exclusively for the vehicle in stock.
Demonstrative photos, ask us to connect you with local dealer for more information/ prices regarding models to be produced