Semiremorca podea autodescărcătoare Bulthuis 80m3 390H Cargo Floor Stuuras good condition!
Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















- Air suspension
- BPW Axles
- Cargo Floor
- DRUM BRAKES
- Roll - top cover
- Steering axle
= Remarks =
Bulthuis TDWA
BJ 1998
88m3 walkingfloor
Cargo floor > in zeer goede staat, nier gedraaid
ABS
Stuuras
Afdekzeil
BPW assen
= Dealer information =
Want to finance this vehicle? No problem. We can quickly arrange a competitive financial lease for you for 12, 24, 36, 48 or 60 months.
View all photos and more information at hesselinktrucks.com or contact us directly.
= More information =
Axle configuration
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Brakes: drum brakes
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 50%; Brakes: drum brakes
Rear axle 3: Tyre size: 385/65R22,5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 60%; Brakes: disc brakes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Identification
Registration number: OF-14-TG
Additional information
Please contact John Hesselink, Witek Kempa or Christel Hesselink for more information
Вижте всички снимки и повече информация на hesselinktrucks.com или се свържете директно с нас.
- Vzduchové odpružení
= Informace o společnosti =
Prohlédněte si všechny fotografie a další informace na hesselinktrucks.com nebo nás kontaktujte přímo.
= Další informace =
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Brzdy: bubnové brzdy
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Brzdy: bubnové brzdy
Zadní náprava 3: Velikost pneumatiky: 385/65R22,5; Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Brzdy: kotoučové brzdy
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Poškození: bez poškození
Registrační číslo: OF-14-TG
- BPW Achsen
- Cargo Floor
- Lenkachse
- Luftfederung
- Roll plane - abdeckung
- Trommel Bremsen
= Anmerkungen =
Bulthuis TDWA
BJ 1998
88m3 walkingfloor
Cargo floor > in zeer goede staat, nier gedraaid
ABS
Stuuras
Afdekzeil
BPW assen
= Firmeninformationen =
Dieses Fahrzeug finanzieren? Kein Problem. Wir arrangieren schnell einen günstigen Finanzierungsleasingvertrag für Sie mit einer Laufzeit von 12, 24, 36, 48 oder 60 Monaten.
Alle Fotos und weitere Informationen finden Sie unter hesselinktrucks.com/de oder kontaktieren Sie uns direkt.
= Weitere Informationen =
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 50%; Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65R22,5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 60%; Bremsen: Scheibenbremsen
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Kennzeichen: OF-14-TG
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
= Forhandleroplysninger =
Se alle fotos og mere information på hesselinktrucks.com eller kontakt os direkte.
= Yderligere oplysninger =
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Bremser: tromlebremser
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 50%; Bremser: tromlebremser
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65R22,5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 60%; Bremser: skivebremser
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Skade: fri for skader
Registreringsnummer: OF-14-TG
Δείτε όλες τις φωτογραφίες και περισσότερες πληροφορίες στο hesselinktrucks.com ή επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας.
- Suspensión neumática
= Información de la empresa =
Vea todas las fotos y más información en hesselinktrucks.com/es o póngase en contacto con nosotros directamente.
= Más información =
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65R22,5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Frenos: frenos de disco
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Matrícula: OF-14-TG
- BPW Axles
- Suspension pneumatique
= Information sur la société =
Découvrez toutes les photos et plus d'informations sur hesselinktrucks.com/fr ou contactez-nous directement.
= Plus d'informations =
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Freins: freins à tambour
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 50%; Freins: freins à tambour
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65R22,5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 60%; Freins: freins à disque
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: OF-14-TG
- Légrugós felfüggesztés
= Céginformáció =
Tekintse meg az összes fotót és további információkat a hesselinktrucks.com oldalon, vagy vegye fel velünk közvetlenül a kapcsolatot.
= További információk =
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs mérete: 385/65R22,5; Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%; Fékek: tárcsafékek
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Kár: sérülésmentes
Rendszám: OF-14-TG
Vedeți toate fotografiile și mai multe informații pe hesselinktrucks.com/ro sau contactați-ne direct.
- Sospensioni pneumatiche
= Informazioni sulla società =
Guarda tutte le foto e ulteriori informazioni su hesselinktrucks.com/it o contattaci direttamente.
= Ulteriori informazioni =
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%; Freni: freni a tamburo
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 50%; Freni: freni a tamburo
Asse posteriore 3: Dimensioni del pneumatico: 385/65R22,5; Carico massimo per asse: 10000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 60%; Freni: freni a disco
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Danni: senza danni
Numero di immatricolazione: OF-14-TG
- afdekzeil
- BPW-Assen
- Cargo Floor
- Deuren
- Luchtvering
- Meeloopschot
- Stuuras
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
Bulthuis TDWA
BJ 1998
88m3 walkingfloor
Cargo floor > in zeer goede staat, nier gedraaid
ABS
Stuuras
Afdekzeil
BPW assen
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor je op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto’s en meer informatie op hesselink-trucks.nl of neem direct contact op.
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Remmen: trommelremmen
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 50%; Remmen: trommelremmen
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65R22,5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 60%; Remmen: schijfremmen
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Kenteken: OF-14-TG
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
- Zawieszenie pneumatyczne
= Informacje o przedsiębiorstwie =
Zobacz wszystkie zdjęcia i więcej informacji na stronie hesselinktrucks.com/pl lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.
= Więcej informacji =
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 50%; Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 60%; Hamulce: hamulce tarczowe
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: OF-14-TG
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- Suspensão pneumática
= Informações do concessionário =
Veja todas as fotos e mais informações em hesselinktrucks.com/pt ou entre em contacto diretamente.
= Mais informações =
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 50%; Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65R22,5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 60%; Travões: travões de disco
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Número de registo: OF-14-TG
- Пневматическая подвеска
= Информация о дилере =
Посмотрите все фотографии и дополнительную информацию на сайте hesselinktrucks.com/ru или свяжитесь с нами напрямую.
= Дополнительная информация =
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 50%; Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 3: Размер шин: 385/65R22,5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 60%; Тормоза: дисковые тормоза
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Повреждения: без повреждений
Регистрационный номер: OF-14-TG
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Brzdy: bubnové brzdy
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Brzdy: bubnové brzdy
Zadná náprava 3: Veľkosť pneumatiky: 385/65R22,5; Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Brzdy: kotúčové brzdy
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Poškodenie: bez poškodenia
Registračné číslo: OF-14-TG
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 50%; Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/65R22,5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 60%; Bromsar: skivbromsar
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: OF-14-TG