Semiremorcă platforma Pacton T3-003








Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Poškození: bez poškození
Registrační číslo: OH-69-PN
- Seitenklappen
= Anmerkungen =
Spurbrete: 2250 mm
Kantenprofildicke: 20 mm
= Weitere Informationen =
Hinterachse 1: Refenmaß: 295/80R22,5; Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%; Bremsen: Trommelbremsen ; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Schäden: keines
Kennzeichen: OH-69-PN
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Skade: fri for skader
Registreringsnummer: OH-69-PN
- Side flaps
= Remarks =
Track width: 2250 mm
Edge profile thickness: 20 mm
= More information =
Rear axle 1: Tyre size: 295/80R22,5; Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%; Brakes: drum brakes; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Damages: none
Registration number: OH-69-PN
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Daños: ninguno
Matrícula: OH-69-PN
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: OH-69-PN
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Kár: sérülésmentes
Rendszám: OH-69-PN
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 10000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 10000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Danni: senza danni
Numero di immatricolazione: OH-69-PN
- Zijkleppen
= Bijzonderheden =
Spoorbreedte: 2250 mm
Randprofieldikte: 20 mm
= Meer informatie =
Achteras 1: Bandenmaat: 295/80R22,5; Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%; Remmen: trommelremmen; Vering: luchtvering
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Schade: schadevrij
Kenteken: OH-69-PN
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: OH-69-PN
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Danos: nenhum
Número de registo: OH-69-PN
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Повреждения: без повреждений
Регистрационный номер: OH-69-PN
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Poškodenie: bez poškodenia
Registračné číslo: OH-69-PN
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: OH-69-PN