Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg

PDF
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 17 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 18 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 19 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 20 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 21 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 22 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 23 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 24 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 25 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg | Imagine 26 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/26
PDF
€ 8985
Preţ net
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Burg
Anul: 2012-10
Prima înmatriculare: 2012-10-05
Capacitatea de încărcare: 35310 kg
Greutate proprie: 3690 kg
Greutate cu încărcătura: 39000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: DH2320
Data publicării: May 8, 2025
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lungimea - 9.43 m, lăţimea - 2.55 m
Caroserie
Dimensiunile caroseriei: lungimea - 9.45 m, lăţimea - 2.55 m
Axe
Marca: SAF
Număr de axe: 3
Interaxă: 7790 mm
Primul ax: 385/65-R22.5
Al doilea ax: 385/65-R22.5
Al treilea ax: 385/65-R22.5
Frâne
ABS
EBS
Completare adăugătoare
Jantă din aliaj uşor
Stare
Stare: second hand
Servicii suplimentare

Informaţie suplimentară — Semiremorcă pentru transport containere Burg 20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leergewicht : 3.690kg

Română
= Additional options and accessories =

- ADR
- Air suspension
- Disc brakes

= Remarks =

very nice 2012 BURG 20FT ADR chassis with SAF axles with disc brakes (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) valid until 12-04-2025, ABS/EBS, 1st axle + 2nd axle = lifting axle, empty weight: 3,690kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 8/13/15mm; R: 8/4/7mm), Dutch registration with valid technical inspection (APK) until 12-04-2025

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 25%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 95%; Tyre profile right: 45%

Functional
Make of bodywork: BURG O-3-CC A7

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Identification
Registration number: OL-97-TP
- ADR
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- ADR
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- ADR
- Luftfederung
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

sehr schönes 2012 BURG 20FT ADR Wechsellfahrgestell mit SAF Achsen mit Scheibenbremsen (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) gültig bis 12.04.2025, ABS/EBS, 1. Achse + 2. Achse = Liftachse, Leergewicht: 3.690kg, max . Masse: 39.000 kg, 385/65-R22,5-Reifen (L: 8/13/15mm; R: 8/4/7mm), niederländische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion (APK) bis 12.04.2025

= Weitere Informationen =

Refenmaß: 385/65-R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 25%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 95%; Reifen Profil rechts: 45%
Marke des Aufbaus: BURG O-3-CC A7
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: OL-97-TP
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- ADR
- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Dækstørrelse: 385/65-R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 25%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 95%; Dækprofil højre: 45%
Karosserifabrikat: BURG O-3-CC A7
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: OL-97-TP
- ADR
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- ADR
- Frenos de disco
- Suspensión neumática

= Más información =

Tamaño del neumático: 385/65-R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 95%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Marca carrocería: BURG O-3-CC A7
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: OL-97-TP
- ADR
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- ADR
- Freins à disque
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Dimension des pneus: 385/65-R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 95%; Sculptures des pneus droite: 45%
Marque de construction: BURG O-3-CC A7
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: OL-97-TP
- ADR
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- ADR
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- ADR
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
- ADR
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen
- ADR
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

zeer mooi 2012 BURG 20FT ADR-chassis met SAF-assen met schijfremmen (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) geldig t/m 12-04-2025, ABS/EBS, 1e as + 2e as = liftas, leeggewicht: 3.690kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 8/13/15mm; R: 8/4/7mm), Nederlandse registratie met geldige technische keuring (APK) t/m 12-04-2025

= Meer informatie =

Bandenmaat: 385/65-R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 25%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 95%; Bandenprofiel rechts: 45%
Merk opbouw: BURG O-3-CC A7
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: OL-97-TP
- ADR
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- ADR
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Rozmiar opon: 385/65-R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 25%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 95%; Profil opon prawa: 45%
Marka konstrukcji: BURG O-3-CC A7
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: OL-97-TP
= Opções e acessórios adicionais =

- ADR
- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 95%; Perfil do pneu direita: 45%
Marca da carroçaria: BURG O-3-CC A7
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: OL-97-TP
= Дополнительные опции и оборудование =

- ADR
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Размер шин: 385/65-R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 25%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 95%; Профиль шин справа: 45%
Марка кузова: BURG O-3-CC A7
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: OL-97-TP
- ADR
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- ADR
- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Däckets storlek: 385/65-R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 25%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 95%; Däckprofil rätt: 45%
Fabrikat av karosseri: BURG O-3-CC A7
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: OL-97-TP
- ADR
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8985 Net
2012
Capacitate de încărcare 35310 kg Greutate proprie 3690 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul