Semiremorcă pentru transport containere BFT CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR

PDF
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 17 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 18 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 19 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 20 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 21 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 22 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 23 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 24 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 25 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 26 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 27 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 28 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 29 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 30 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 31 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 32 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 33 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 34 - Autoline
Semiremorcă pentru transport containere BFT  CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR | Imagine 35 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/35
PDF
€ 2950
Preţ net
Luați legătura cu vânzătorul
Anul: 1997-12
Prima înmatriculare: 1997-12-31
Capacitatea de încărcare: 33660 kg
Greutate proprie: 5840 kg
Greutate cu încărcătura: 39500 kg
Locul de amplasare: Belgia Meer - Hoogstraten6513 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: 2528
Data publicării: mai mult de o lună
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lăţimea - 2.5 m
Axe
Marca: BPW
Număr de axe: 3
Interaxă: 8710 mm
Primul ax: 385/55R22.5
Al doilea ax: 385/55R22.5
Al treilea ax: 385/55R22.5
Frâne
ABS
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: verde
Servicii suplimentare

Informaţie suplimentară — Semiremorcă pentru transport containere BFT CS 36 126 10 G MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR

Română
Axle configuration
Tyre size: 385/55R22.5
Brakes: drum brakes
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Functional
Extendable superstructure: Yes

Condition
General condition: average
Technical condition: good
Visual appearance: average

Additional information
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information

= Dealer information =

arată contacte
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/55R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Funktionell
Ausziehbarer Aufbau: Ja

Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.

= Firmeninformationen =

arată contacte
Dækstørrelse: 385/55R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig

= Forhandleroplysninger =

arată contacte
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/55R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Funcional
Superestructura extensible: Sí

Estado
Estado general: medio
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio

Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.

= Información de la empresa =

arată contacte
Dimension des pneus: 385/55R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Superstructure extensible: Oui
État général: moyen
État technique: bon
État optique: moyen

= Information sur la société =

arată contacte
IN VOORRAAD
MIDDEN EN ACHTER UITSCHUIFBAAR
3X CONTAINERCHASSIS 20 30 40 45 HIGHCUBE
LIFTAS
ABS
VIN W09140336SPL15034
VIN W09153336TPL15027
VIN XL93CU00SV0083067

= Bedrijfsinformatie =

WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
arată contacte

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/55R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Functioneel
Uitschuifbare opbouw: Ja

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER

= Bedrijfsinformatie =

arată contacte
Rozmiar opon: 385/55R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Wysuwana nadbudowa: Tak
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio

= Informacje o przedsiębiorstwie =

arată contacte
Tamanho dos pneus: 385/55R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Superestrutura extensível: Sim
Estado geral: média
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média

= Informações do concessionário =

arată contacte
Размер шин: 385/55R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее

= Информация о дилере =

arată contacte
Däckets storlek: 385/55R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Utdragbar kaross: Ja
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt

= Information om företaget =

arată contacte
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
€ 2850 Net
1997
Capacitate de încărcare 33660 kg Greutate proprie 5840 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
€ 2850 Net
1996
Capacitate de încărcare 33900 kg Greutate proprie 5600 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
€ 2750 Net
1996
Capacitate de încărcare 36600 kg Greutate proprie 4900 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
€ 2500 Net
1998
Capacitate de încărcare 34160 kg Greutate proprie 4840 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
€ 2500 Net
1996
Capacitate de încărcare 36320 kg Greutate proprie 5680 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
€ 2500 Net
1998
Capacitate de încărcare 34180 kg Greutate proprie 4820 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
€ 3250 Net
1997
Capacitate de încărcare 35000 kg Greutate proprie 4000 kg Număr de axe 3
Belgia, Genk
Luați legătura cu vânzătorul
€ 2850 Net
1993
Capacitate de încărcare 29440 kg Greutate proprie 3560 kg Număr de axe 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
€ 2500 Net
1994
Capacitate de încărcare 30050 kg Greutate proprie 5950 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
€ 3000 Net
1999
Belgia, Torhout
Luați legătura cu vânzătorul
€ 3250 Net
1999
Capacitate de încărcare 35404 kg Greutate proprie 3596 kg Număr de axe 3
Belgia, Genk
Luați legătura cu vânzătorul
€ 2750 Net
1983
Capacitate de încărcare 26980 kg Greutate proprie 5020 kg Număr de axe 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
€ 3200 Net
1994
Capacitate de încărcare 30940 kg Greutate proprie 7060 kg Număr de axe 2
Belgia, Bree
Luați legătura cu vânzătorul
€ 3750 Net
2001
Capacitate de încărcare 37450 kg Greutate proprie 5550 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
€ 3750 Net
2001
Capacitate de încărcare 37750 kg Greutate proprie 5250 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
semiremorcă pentru transport containere Desot Skelet 20-30 ft
1
€ 2850 Net
2001
Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 4080 kg Număr de axe 3
Belgia, Wingene
Luați legătura cu vânzătorul
€ 3500 Cu TVA
1985
Capacitate de încărcare 29870 kg Greutate proprie 3130 kg Număr de axe 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
€ 2850 Net
2004
Capacitate de încărcare 25080 kg Greutate proprie 2920 kg Număr de axe 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
€ 2750 Net
2004
Capacitate de încărcare 37500 kg Greutate proprie 5500 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul
€ 3250 Net
2005
Capacitate de încărcare 34800 kg Greutate proprie 4200 kg Număr de axe 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Luați legătura cu vânzătorul