Semiremorcă izoterma Schmitz Cargobull Carrier Vector 1950/Rohr/ meat/viande Fleish/ Carni /T, 260 heig





































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





















- Air suspension
- Air suspension system
- Disc brakes
- Mono temp/ single temp
- Spare wheel
- Thermoking
= Remarks =
5 x pieces on stock/Identical
More meattrailers available Schmitz 2013/2014 with Carrier,
Visit our webistearată contacte
Cool unit brand: Carrier
= Dealer information =
Homepage: arată contacte
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Axle configuration
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (23353 operating hours diesel; 3681 electric)
Wall thickness: 7 mm
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: OL-54-YL
Other information
Cool unit make: Carrier
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Дискови спирачки
- Резервно колело
- Náhradní kolo
- Vzduchové odpružení
- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Reserverad
- Scheibenbremsen
- Thermoking
= Anmerkungen =
5 Stuck auf Lager, gleich,
Mehere Fleishauflieger auf Lager
Wir laden Sie ein unsere Websie zu besuchen: arată contacte
Kühlgerät Marke: Carrier
= Firmeninformationen =
Homepage: arată contacte
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (23353 Betriebsstunden Diesel; 3681 elektrisch)
Wandstärke: 7 mm
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: OL-54-YL
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Reservehjul
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (23353 driftstimer diesel; 3681 elektrisk)
Vægtykkelse: 7 mm
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Identifikation
Registreringsnummer: OL-54-YL
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
- Ρεζέρβα
- Frenos de disco
- Mono temp/ single temp
- Rueda de cambio
- Suspensión neumática
- Thermoking
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Configuración de ejes
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (23353 horas de funcionamiento diésel; 3681 eléctrico)
Grosor del tabique: 7 mm
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: OL-54-YL
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Levyjarrut
- Varapyörä
- Freins à disque
- Mono temp/ single temp
- Roue de secours
- Suspension pneumatique
- Thermoking
= Remarques =
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (23353 heures de fonctionnement diesel; 3681 électrique)
Épaisseur de paroi: 7 mm
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Identification
Numéro d'immatriculation: OL-54-YL
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Rezervni kotač
- Zračni ovjes
- Pótkerék
- Tárcsafékek
- Roată de rezervă
- Suspensie pneumatică
- Mono temp/ single temp
- Ruota di scorta
- Sospensioni pneumatiche
- Thermoking
- Luchtvering
- Lucht veringsysteem
- Mono temp/ single temp
- Reservewiel
- Schijfremmen
- Thermoking
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: arată contacte
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (23353 draaiuren diesel; 3681 elektrisch)
Wanddikte: 7 mm
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: OL-54-YL
Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Reservehjul
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Koło zapasowe
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (23353 godziny pracy olej napędowy; 3681 elektryczny)
Grubość ściany: 7 mm
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-54-YL
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Mono temp/ single temp
- Roda suplente
- Suspensão pneumática
- Thermoking
- Travão de discos
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (23353 horas de funcionamento diesel; 3681 elétrico)
Espessura da parede: 7 mm
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Identificação
Número de registo: OL-54-YL
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Дисковые тормоза
- Запасное колесо
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (23353 часы работы дизельное топливо; 3681 электрический)
Толщина стенки: 7 mm
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: OL-54-YL
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Rezervné koleso
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Reservhjul
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (23353 körtimmar diesel; 3681 elektriska)
Väggtjocklek: 7 mm
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Identifiering
Registreringsnummer: OL-54-YL
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon
- Stepne