Semiremorcă furgon Ackermann VS-F24 / DHOLLANDIA 3000kg





















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul








































- Air suspension
- Air suspension system
- Disc brakes
- Tail lift
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 3: Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Functional
Tail lift: DHOLLANDIA DHLSU11, tail lift, 3000 kg
Height of cargo floor: 120 cm
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: moderate
Other information
Cargo space outer length: cm
Cargo space outer width: cm
Cargo space outer height: cm
- Дискови спирачки
- Хечбек
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
- Ladebordwand
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/65R22.5
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 3: Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Ladebordwand: DHOLLANDIA DHLSU11, Heckklappe, 3000 kg
Höhe der Ladefläche: 120 cm
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: mäßig
- Hatchback
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 3: Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Læssebagsmæk: DHOLLANDIA DHLSU11, læssebagsmæk, 3000 kg
Gulvhøjde i lastrum: 120 cm
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: moderat
- Δισκόφρενα
- Χάτσμπακ
- Frenos de disco
- Portón trasero
- Suspensión neumática
= Más información =
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 3: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Trampilla elevadora: DHOLLANDIA DHLSU11, válvula de cierre trasera, 3000 kg
Altura piso de carga: 120 cm
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: moderado
- Levyjarrut
- Viistoperä
- Essieux directionnel
- Freins à disque
- Hayon
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 3: Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Trappe de chargement: DHOLLANDIA DHLSU11, soupape arrière, 3000 kg
Hauteur du plancher de chargement: 120 cm
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: puissant
- Hatchback
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- Hatchback
- Suspensie pneumatică
- Hatchback
- Sospensioni pneumatiche
- Draaias
- Laadklep
- Luchtvering
- Lucht veringsysteem
- SAF assen
- Schijfremmen
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Achteras 1: Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 3: Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Functioneel
Laadklep: DHOLLANDIA DHLSU11, achtersluitklep, 3000 kg
Hoogte laadvloer: 120 cm
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: matig
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: cm
Buiten breedte laadruimte: cm
Buiten hoogte laadruimte: cm
- Luftfjæring
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Klapa tylna
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 3: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Klapa załadunkowa: DHOLLANDIA DHLSU11, klapa tylna, 3000 kg
Wysokość podłogi ładowni: 120 cm
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: umiarkowanie
- Hatchback
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 3: Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Monta-cargas: DHOLLANDIA DHLSU11, monta-cargas, 3000 kg
Altura do piso da bagageira: 120 cm
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: moderada
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
- Хетчбэк
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/65R22.5
Задний мост 1: Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 3: Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Заднее подъемное устройство: DHOLLANDIA DHLSU11, заднее подъемное устройство, 3000 kg
Высота грузового пола: 120 cm
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: удовлетворительное
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
- Halvkombi
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 3: Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Baklucka: DHOLLANDIA DHLSU11, baklucka, 3000 kg
Höjd på lastgolv: 120 cm
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: måttlig
- Hatchback
- Havalı süspansiyon