Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull 3AS Carrier Vector 1850 D+E Laadklep/LBW Stuuras/Lenkachse Blume



















































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul























- Air suspension
- Disc brakes
- Isolated
- SAF Axles
- Steering axle
= Remarks =
Schmitz
Bouwjaar 2007
Koeloplegger
Carrier Vector 1850 MT Multi temp Diesel + Elektrisch
AS 3 Stuuras
AS 1 Liftas
SAF Schijfremmen 9 ton
ABS EBS
Dhollandia laadklep 2.500 KG + Eigen accu's
Cool unit brand: Carrier
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/55R22,5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 40%
Functional
Tail lift: Dhollandia, tail lift, 2500 kg
Cooling engine: diesel and electric (10922 operating hours diesel)
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Identification
Registration number: OJ-56-ZK
Other information
Cool unit make: Carrier
Additional information
Please contact Witek Kempa for more information
- Дискови спирачки
- Vzduchové odpružení
- Isoliert
- Lenkachse
- Luftfederung
- SAF Achsen
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
Schmitz
Bouwjaar 2007
Koeloplegger
Carrier Vector 1850 MT Multi temp Diesel + Elektrisch
AS 3 Stuuras
AS 1 Liftas
SAF Schijfremmen 9 ton
ABS EBS
Dhollandia laadklep 2.500 KG + Eigen accu's
Kühlgerät Marke: Carrier
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/55R22,5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 40%
Funktionell
Ladebordwand: Dhollandia, Heckklappe, 2500 kg
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (10922 Betriebsstunden Diesel)
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Identifikation
Kennzeichen: OJ-56-ZK
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/55R22,5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 40%
Funktionelle
Læssebagsmæk: Dhollandia, læssebagsmæk, 2500 kg
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (10922 driftstimer diesel)
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Identifikation
Registreringsnummer: OJ-56-ZK
- Δισκόφρενα
- Frenos de disco
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Schmitz
Bouwjaar 2007
Koeloplegger
Carrier Vector 1850 MT Multi temp Diesel + Elektrisch
AS 3 Stuuras
AS 1 Liftas
SAF Schijfremmen 9 ton
ABS EBS
Dhollandia laadklep 2.500 KG + Eigen accu's
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/55R22,5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Funcional
Trampilla elevadora: Dhollandia, válvula de cierre trasera, 2500 kg
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (10922 horas de funcionamiento diésel)
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Identificación
Matrícula: OJ-56-ZK
- Levyjarrut
- Freins à disque
- SAF Axles
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Schmitz
Bouwjaar 2007
Koeloplegger
Carrier Vector 1850 MT Multi temp Diesel + Elektrisch
AS 3 Stuuras
AS 1 Liftas
SAF Schijfremmen 9 ton
ABS EBS
Dhollandia laadklep 2.500 KG + Eigen accu's
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/55R22,5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 40%
Pratique
Trappe de chargement: Dhollandia, soupape arrière, 2500 kg
Moteur frigorifique: diesel et électrique (10922 heures de fonctionnement diesel)
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Identification
Numéro d'immatriculation: OJ-56-ZK
- Zračni ovjes
- Tárcsafékek
- Suspensie pneumatică
- Sospensioni pneumatiche
- Geisoleerd
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen
- Stuuras
= Bijzonderheden =
Schmitz
Bouwjaar 2007
Koeloplegger
Carrier Vector 1850 MT Multi temp Diesel + Elektrisch
AS 3 Stuuras
AS 1 Liftas
SAF Schijfremmen 9 ton
ABS EBS
Dhollandia laadklep 2.500 KG + Eigen accu's
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/55R22,5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 40%
Functioneel
Laadklep: Dhollandia, achtersluitklep, 2500 kg
Koelmotor: diesel en elektrisch (10922 draaiuren diesel)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Identificatie
Kenteken: OJ-56-ZK
Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/55R22,5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 40%
Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: Dhollandia, klapa tylna, 2500 kg
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (10922 godziny pracy olej napędowy)
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OJ-56-ZK
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/55R22,5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 40%
Funcional
Monta-cargas: Dhollandia, monta-cargas, 2500 kg
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (10922 horas de funcionamento diesel)
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Identificação
Número de registo: OJ-56-ZK
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/55R22,5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 40%
Функциональность
Заднее подъемное устройство: Dhollandia, заднее подъемное устройство, 2500 kg
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (10922 часы работы дизельное топливо)
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: OJ-56-ZK
Дополнительная информация
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/55R22,5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 40%
Funktionell
Baklucka: Dhollandia, baklucka, 2500 kg
Motor för kylning: diesel och el (10922 körtimmar diesel)
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Identifiering
Registreringsnummer: OJ-56-ZK
- Havalı süspansiyon