Semiremorcă cu prelată cortina Schmitz Cargobull Schuifzeil met borden / Rotos Disc









































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul













































- Air suspension
- Aluminium sides
- Back doors
- Disc Brakes
- sliding roof
- Sliding sheets
= Dealer information =
Gast Trucks Venlo B.V.
Our prices are netto export. To make a reservation without downpayment is not possible.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Maintenance
APK (MOT): tested until 05/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: OP-38-NZ
Additional information
Please contact Dave Dorssers, Mike Broere or Laurens Reiniers for more information
- Дискови спирачки
- Плъзгащ се покрив
- С текстилно покривало
- Plachtové boky
- Posuvná střecha
- Vzduchové odpružení
- Alu Bordwande
- Luftfederung
- Portal Türen
- Scheibebremse
- Schiebedach
- Schiebeplane
= Anmerkungen =
SCHMITZ SCHIEBEPLANE AUFLIEGER MIT ALUMINIUM BORDWANDE, SCHIEBEDACH, PORTAL TUREN, SCHMITZ ROTOS ACHSEN MIT SCHEIBENBREMSE, ABS/EBS, VERZINKTES FAHRGESTELL, HOLLANDISCHE BRIEF MIT TUV BIS 05-2025
= Firmeninformationen =
Gast Trucks Venlo B.V. | Bis zu 30 Bilder und ein Video auf arată contacte Seit 1998 sind wir auf den Einkauf, Verkauf, Import und Export von gebrauchten Nutzfahrzeugen spezialisiert. Standort Venlo (NL)| 10 km von der Grenze | 70 km von Flughafen Düsseldorf | 55 km von Flughafen Eindhoven (NL) Transport und export Papieren / Kennzeichen gegen mehrpreis möglich zu Hafen im Niederlande, Belgien oder Deutschland. Reservieren ohne Anzahlung ist nicht moglich!
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 05.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: OP-38-NZ
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Dave Dorssers, Mike Broere oder Laurens Reiniers, um weitere Informationen zu erhalten.
- Gardinanhænger
- Luftaffjedring
- Skivebremser
- Skydetag
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil mei 2025
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: OP-38-NZ
- Δισκόφρενα
- Συρόμενη οροφή
- Φορτηγό με καρότσα κουρτίνα
- Frenos de disco
- Lonas correderas
- Suspensión neumática
- Techo corredizo
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta may. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: OP-38-NZ
Información complementaria
Póngase en contacto con Dave Dorssers para obtener más información.
- Levyjarrut
- Liukukatto
- Sivuverhot
- Camions bâchés
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
- Toit ouvrant
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
APK (CT): valable jusqu'à mai 2025
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: OP-38-NZ
- Disk kočnice
- Klizni krov
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Ponyvás oldalú
- Tárcsafékek
- Laterale cu prelată tip perdea
- Plafon glisant
- Suspensie pneumatică
- Sospensioni pneumatiche
- Teloni laterali
- Tetto scorrevole
- Aluminium zijborden
- Deuren
- Luchtvering
- Schijfremmen
- Schuifdak
- Schuifzeilen
= Bijzonderheden =
SCHMITZ CARGOBULL SCHUIFZEIL TRAILER MET ALUMINIUM ZIJBORDEN, SCHUIFDAK, DEUREN, SCHMITZ ROTOS ASSEN MET SCHIJFREMMEN, ABS/EBS, GEGALVANISEERD CHASSIS, HOLLANDSE TRAILER MET APK TOT 05-2025
= Bedrijfsinformatie =
Gast Trucks Venlo B.V. Sinds 1998 zijn wij gespecialiseerd in de in- en verkoop van gebruikte trucks en trailers. Bezoek onze website arată contacte voor meer foto's en video's. Onze prijzen zijn netto export! Reserveren is alleen mogelijk met een aanbetaling.
PLEASE CHECK OUR WEBSITE arată contacte FOR OUR STOCK. YOU WILL FIND ALL AVAILABLE PICTURES AND A VIDEO!
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Onderhoud
APK: gekeurd tot mei 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: OP-38-NZ
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Dave Dorssers, Mike Broere of Laurens Reiniers
- Luftfjæring
- Skivebremser
- Tak som kan skyves
- Hamulce tarczowe
- Plandeki
- Rozsuwany dach
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mei 2025
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: OP-38-NZ
- Lados de cortina
- Suspensão pneumática
- Teto de abrir
- Travão de discos
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
APK (MOT): testado até mei 2025
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: OP-38-NZ
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
- С боковыми стенками-шторками
- Сдвижная крыша
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/65R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
APK (TO): проверка пройдена до mei 2025
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: OP-38-NZ
- Kotúčové brzdy
- Posuvná strecha
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Skivbromsar
- Skjutbart tak
- Tautliner
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
MOT: besiktigat till mei 2025
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: OP-38-NZ
- Havalı süspansiyon
- Sürgülü tavan
- Yandan tenteli