Semiremorcă cu prelată cortina Pacton schuifzeil | schuifdak | Trommelremmen | zijborden










Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Cena: Na vyžádání
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Preis: Auf Anfrage
Wenden Sie sich an Olivier Pronk, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Pris: På forespørgsel
Kontakt Olivier Pronk for yderligere oplysninger
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Price: On request
Please contact Olivier Pronk for more information
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Precio: A petición
Póngase en contacto con Olivier Pronk para obtener más información.
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Prix: Sur demande
Veuillez contacter Olivier Pronk pour plus d'informations
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Ár: Kérésre
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Olivier Pronk-vel
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg
Prezzo: Su richiesta
Assen en banden:
As 1 VALX trommelremmen
Bandenmaat 385/65- R 22.5 profiel links: 40% rechts: 42%
As 2 VALX trommelremmen
Bandenmaat 385/65- R 22.5 profiel links: 70% rechts: 79%
As 3 VALX trommelremmen
Bandenmaat 385/65- R 22.5 profiel links: 45% rechts: 63%
Opties:
Aluminium zijborden 400mm hoog
Aluminium huifplanken
Hardhouten vloer
Valx trommelremmen
TÜV certificaat 32 ton
Schuifdak
Documentenkoker
Wielkeggen
2 x 4 schuifrongen op vaste positie
Ferryogen 2 x 4 stuks
Bindhaken in de zijrand 2 x 30 stuks (2.000 kg per stuk)
Sterke zijranden
Verzinkte vloerplaat op achterste deel hardhouten vloer
ADR bord op achterdeur
A-bord op achterdeur
Afmetingen:
Chassislengte: 13.640 mm.
Carrosserie: Pacton schuifzeil carrosserie met zijborden 5-delig, schuifdak + Ladung sicherungs-certificaat.
Randbreedte: 2.470 mm.
Chassishoogte: 1.310 mm.
Koppelingshoogte: 1.150 mm.
Wielbasis: 7.800 mm.
Totale lengte: 13.890 mm
Totale breedte: 2.550 mm.
Kopstraal: 2.040 mm. max.
Totale hoogte: 4.030 mm.
Vloerhoogte: 1.310 mm.
Kopp. Steunpoot: 2.400 mm.
Inwendige lengte: 13.620 mm.
Inwendige breedte: 2.470 mm.
Inw. tussen rongen: 2.470 mm.
Inwendige hoogte: 2.680 mm.
Insteekhoogte zij: 2.600 mm.
Insteekhoogte achter: 2.600 mm.
Insteekbreedte achter: 2.460 mm.
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Prijs: Op aanvraag
Neem voor meer informatie contact op met Olivier Pronk
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Cena: Na żądanie
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Olivier Pronk
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Preço: A pedido
Contacte Olivier Pronk para obter mais informações
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Цена: По запросу
Свяжитесь с Olivier Pronk для получения дополнительной информации
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Cena: Na požiadanie
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Pris: På begäran
Kontakta Olivier Pronk för mer information