Semiremorcă basculantă Benalu C34CMS01 57cub





































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul













































- Rear doors
= Remarks =
The inside dimensions are.
1060cm long.
250cm wide.
217cm high.
57cub
= More information =
General information
Year of construction: 1900
Axle configuration
Tyre size: 385/65/R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Functional
Tipper: Back
Maintenance
APK (MOT): tested until 10/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Theo Zegers for more information
- Hecktüren
= Anmerkungen =
Die Innenmaße sind.
1060cm lang.
250cm breit.
217cm hoch.
57cub
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Konstruktionsjahr: 1900
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65/R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Funktionell
Kipper: Hinten
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Theo Zegers, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bagdøre
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Konstruktionsår: 1900
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65/R22.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Funktionelle
Tiplad: Tilbage
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Theo Zegers for yderligere oplysninger
- Puertas traseras
= Comentarios =
Las dimensiones interiores son.
1060cm de largo.
250 cm de ancho.
217 cm de alto.
57cub
= Más información =
Información general
Año de fabricación: 1900
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65/R22.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Funcional
Volquete: Trasera
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Theo Zegers para obtener más información.
- Portes arrière
= Remarques =
Les dimensions intérieures sont les suivantes
1060cm de long.
250 cm de large.
217cm de haut.
57cub
= Plus d'informations =
Informations générales
Année de construction: 1900
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65/R22.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Pratique
Kipper: Arrière
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Theo Zegers pour plus d'informations
- Achterdeuren
= Bijzonderheden =
De binnen afmetingen zijn.
1060cm lang.
250cm breed.
217cm hoog.
57cub
= Meer informatie =
Algemene informatie
Constructiejaar: 1900
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65/R22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Functioneel
Kipper: Achter
Onderhoud
APK: gekeurd tot okt. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Theo Zegers
- Drzwi tylne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Rok konstrukcji: 1900
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65/R22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Funkcjonalność
Wywrotka: Tył
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Theo Zegers
- Portas traseiras
= Mais informações =
Informações gerais
Ano de construção: 1900
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65/R22.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Funcional
Camião basculante: Retroceder
Manutenção
APK (MOT): testado até okt. 2025
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Theo Zegers para obter mais informações
- Задние двери
= Дополнительная информация =
Общая информация
Год изготовления: 1900
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65/R22.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Функциональность
Самосвал: Сзади
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Theo Zegers для получения дополнительной информации
- Bakdörrar
= Ytterligare information =
Allmän information
Byggnadsår: 1900
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65/R22.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Funktionell
Tippbil: Bakom
Underhåll
MOT: besiktigat till okt. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Theo Zegers för mer information