Camion furgon MAN JF/MAN Met KACHEL IN LAADBAK













Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul



















- (Roof) spoiler
- Climate Control
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- On-board tools
- Spotlights
= More information =
General information
Cab: single, day
Registration number: 52-BLG-8
Transmission
Transmission: MAN zf, 6 gears, Manual gearbox
Axle configuration
Suspension: parabolic suspension
Front axle: Tyre size: 215/75x17,5; Max. axle load: 3400 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Tyre size: 215/75X17,5; Max. axle load: 5600 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 45%; Reduction: single reduction
Functional
Height of cargo floor: 223 cm
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Ovládání klimatizace
- Palubní nástroje
- (Dach-)Spoiler
- Bordwerkzeuge
- Climate control
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Tacho digital
- Verstrahler
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: einfach, Tag
Kennzeichen: 52-BLG-8
Getriebe
Getriebe: MAN zf, 6 Gänge, Schaltgetriebe
Achskonfiguration
Federung: Parabelfederung
Vorderachse: Refenmaß: 215/75x17,5; Max. Achslast: 3400 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Refenmaß: 215/75X17,5; Max. Achslast: 5600 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 45%; Reduzierung: einfach reduziert
Funktionell
Höhe der Ladefläche: 223 cm
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Klimaanlæg
- Projektører
- Værktøjer ombord
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: enkeltseng, day cab
Registreringsnummer: 52-BLG-8
Transmission
Transmission: MAN zf, 6 gear, Manuel gearkasse
Akselkonfiguration
Affjedring: parabelaffjedring
Foraksel: Dækstørrelse: 215/75x17,5; Maks. akselbelastning: 3400 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Dækstørrelse: 215/75X17,5; Maks. akselbelastning: 5600 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 45%; Reduktion: enkeltreduktion
Funktionelle
Gulvhøjde i lastrum: 223 cm
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Προβολείς
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Climatizador
- Instrumentos de a bordo
- Reflectores
= Más información =
Información general
Cabina: simple, día
Matrícula: 52-BLG-8
Transmisión
Transmisión: MAN zf, 6 marchas, Cambio manual
Configuración de ejes
Suspensión: suspensión parabólica
Eje delantero: Tamaño del neumático: 215/75x17,5; Carga máxima del eje: 3400 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 215/75X17,5; Carga máxima del eje: 5600 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 45%; Reducción: reducción sencilla
Funcional
Altura piso de carga: 223 cm
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Kiinteät työkalut
- Kohdevalot
- Climate control
- Outils de bord
- Phares longue portée
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: simple, jour
Numéro d'immatriculation: 52-BLG-8
Transmission
Transmission: MAN zf, 6 vitesses, Commande manuelle
Configuration essieu
Suspension: suspension parabolique
Essieu avant: Dimension des pneus: 215/75x17,5; Charge maximale sur essieu: 3400 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 215/75X17,5; Charge maximale sur essieu: 5600 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 45%; Réduction: réduction simple
Pratique
Hauteur du plancher de chargement: 223 cm
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Ugrađeni alati
- Upravljanje klimatizacijom
- Klímavezérlés
- Spotlámpák
- Instrumente la bord
- Proiectoare
- Fari di profondità
- Quadro di comando climatizzatore
- (Dak) Spoiler
- Boordgereedschap
- Climate Control
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Tacho Digitaal
- Verstralers
= Bijzonderheden =
Met Kachel in Laadbak
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: enkel, dag
Kenteken: 52-BLG-8
Transmissie
Transmissie: MAN zf, 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Vering: paraboolvering
Vooras: Bandenmaat: 215/75x17,5; Max. aslast: 3400 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Bandenmaat: 215/75X17,5; Max. aslast: 5600 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 45%; Reductie: enkelvoudige reductie
Functioneel
Hoogte laadvloer: 223 cm
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
axel_formula: MAN
- Spotlights
- Verktøy om bord
- HVAC
- Reflektory
- Zestaw kluczy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: pojedynczy, dzienna
Numer rejestracyjny: 52-BLG-8
Skrzynia biegów
Pędnia: MAN zf, 6 biegi, Manualna skrzynia biegów
Konfiguracja osi
Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś przednia: Rozmiar opon: 215/75x17,5; Maksymalny nacisk na oś: 3400 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Rozmiar opon: 215/75X17,5; Maksymalny nacisk na oś: 5600 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 45%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Funkcjonalność
Wysokość podłogi ładowni: 223 cm
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Controlo da climatização
- Ferramentas integradas
- Holofotes
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: simples, dia
Número de registo: 52-BLG-8
Transmissão
Transmissão: MAN zf, 6 velocidades, Caixa de velocidades manual
Configuração dos eixos
Suspensão: suspensão parabólica
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 215/75x17,5; Máx carga por eixo: 3400 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 215/75X17,5; Máx carga por eixo: 5600 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 45%; Redução: redução simples
Funcional
Altura do piso da bagageira: 223 cm
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Бортовые инструменты
- Климат-контроль
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: односпальная, кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 52-BLG-8
Трансмиссия
Трансмиссия: MAN zf, 6 передачи, Механическая коробка передач
Конфигурация осей
Подвеска: параболическая подвеска
Передний мост: Размер шин: 215/75x17,5; Макс. нагрузка на ось: 3400 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Размер шин: 215/75X17,5; Макс. нагрузка на ось: 5600 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 45%; Редуктор: один редуктор
Функциональность
Высота грузового пола: 223 cm
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Palubné prístroje
- Reflektory
- Klimatanläggning
- Spotlights
- Verktyg ombord
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: endast, dag
Registreringsnummer: 52-BLG-8
Transmission
Transmission: MAN zf, 6 växlar, Manuell
Konfiguration av axlar
Fjädring: parabolisk upphängning
Framaxel: Däckets storlek: 215/75x17,5; Max. axellast: 3400 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Däckets storlek: 215/75X17,5; Max. axellast: 5600 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 45%; Minskning: enda minskning
Funktionell
Höjd på lastgolv: 223 cm
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Klima kontrolü
- Spot lambaları