Autobasculantă Volvo FH 440 10x4















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul














Vorderachse 1: Max. Achslast: 10000 kg
Vorderachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9500 kg
Funktionell
Kipper: Hinten
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Michel Derks oder Robin Paau, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Funktionelle
Tiplad: Tilbage
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Michel Derks for yderligere oplysninger
YOM: 2009
KM: 958.591
Steel Suspension
= More information =
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 10000 kg
Front axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9500 kg
Functional
Tipper: Back
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Michel Derks or Robin Paau for more information
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9500 kg
Funcional
Volquete: Trasera
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Michel Derks para obtener más información.
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Pratique
Kipper: Arrière
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Michel Derks pour plus d'informations
BJ: 2009
KM: 958.591
Blad Geveerd
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 10000 kg
Vooras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9500 kg
Functioneel
Kipper: Achter
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Michel Derks of Robin Paau
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Funkcjonalność
Wywrotka: Tył
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Michel Derks
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9500 kg
Funcional
Camião basculante: Retroceder
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Michel Derks para obter mais informações
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Функциональность
Самосвал: Сзади
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Michel Derks для получения дополнительной информации
Framaxel 1: Max. axellast: 10000 kg
Framaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9500 kg
Funktionell
Tippbil: Bakom
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Michel Derks för mer information