Dropside camion Scania R420 6x2 / Opticruice / NL truck / E3























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul



















- Aluminium fuel tank
- Heater
- Leaf spring suspension
- Sleeper cab
= More information =
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Registration number: BR-VZ-21
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
- Нагревател
- Отопление
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Odpružení listovými pružinami
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Topení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Schlafkabine
- Verwärmungsautomatik
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Kennzeichen: BR-VZ-21
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Sleeper Cab
- Varme
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Registreringsnummer: BR-VZ-21
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina de dormir
- Calefacción
- Estufa
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Matrícula: BR-VZ-21
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Lämmitin
- Lämmitys
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Numéro d'immatriculation: BR-VZ-21
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
- Grijanje
- Grijač
- Lisnata opruga
- Spavaća kabina
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Cabină de dormit
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Încălzire
- Riscaldamento
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Slaapcabine
- Verwarming
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Kenteken: BR-VZ-21
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Oppvarming
- Varmeapparat
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewanie
- Piec
- Resory
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Numer rejestracyjny: BR-VZ-21
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
- Aquecedor
- Aquecimento
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Número de registo: BR-VZ-21
Contacte Algemeen para obter mais informações
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогрев
- Обогреватель
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Регистрационный номер: BR-VZ-21
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Odpruženie listovými pružinami
- Vykurovanie
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Sovhytt
- Uppvärmning
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Registreringsnummer: BR-VZ-21
Kontakta Algemeen för mer information
- Isıtma
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Yaprak yaylı süspansiyon