Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER

PDF
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 1 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 2 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 3 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 4 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 5 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 6 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 7 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 8 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 9 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 10 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 11 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 12 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 13 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 14 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 15 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 16 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 17 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 18 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 19 - Autoline
Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER | Imagine 20 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/20
PDF
€ 19950
Preţ net
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Scania
Anul: 2007-11
Prima înmatriculare: 2007-11-09
Kilometraj: 1154231 km
Capacitatea de încărcare: 36465 kg
Greutate proprie: 14535 kg
Greutate cu încărcătura: 51000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: SC178518
Data publicării: ieri
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lungimea - 8.39 m, lăţimea - 2.52 m
Motor
Forţă: 420 c.p. (309 kW)
Combustibil: diesel
Volum: 11705 cm³
Numărul cilindrilor: 6
Euro: Euro 5
Cutie de viteze
Tip: mecanică
Numărul de viteze: 12
Axe
Număr de axe: 5
Formula roţilor: 10x4
Interaxă: 6100 mm
Roţi duble
Primul ax: 385x65x22.5
Al doilea ax: 385x65x22.5
Al treilea ax: 435x50x22.5
A patra axă: 315x80x22.5
A cincea axă: 315x80x22.5
Frâne
ABS
Intarder
Interior și confort
Cruiz control
Frigider
Parasolar
Cabină
Cuşetă de dormit
Opțiuni suplimentare
Aer conditionat
Sisteme de încălzire
Elevator geamuri electric
Multimedia
Autoradio: CD
Funcții de siguranță
Inchidere centralizată
Limitator de viteză
Sistem de asistență la parcare
Cameră video a mersului în spate
Optică
Faruri anticeaţă
Stare
Stare: second hand

Informaţie suplimentară — Cap tractor Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER

Română
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Heater
- Passenger seat
- Power steering
- Sleeper cab

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Bodywork: Heavy load
Front axle 1: Tyre size: 385x65x22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 2: Tyre size: 385x65x22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 3: Tyre size: 435x50x22.5; Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Tyre size: 315x80x22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315x80x22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Registration number: BT-LH-97
- Алуминиев горивен резервоар
- Нагревател
- Отопление
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Усилвател на волана
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Topení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Klimaanlage
- Lenkhilfe
- Schlafkabine
- Verwärmungsautomatik

= Weitere Informationen =

Aufbau: Schwerlast
Vorderachse 1: Refenmaß: 385x65x22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385x65x22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 3: Refenmaß: 435x50x22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315x80x22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315x80x22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Kennzeichen: BT-LH-97
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Varme
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Tungt læs
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385x65x22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385x65x22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 3: Dækstørrelse: 435x50x22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315x80x22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315x80x22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Registreringsnummer: BT-LH-97
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- υδραυλικό τιμόνι
= Más opciones y accesorios =

- Cabina de dormir
- Calefacción
- Climatizador
- Dirección asistida
- Estufa
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Carrocería: Carga pesada
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385x65x22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385x65x22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 3: Tamaño del neumático: 435x50x22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315x80x22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315x80x22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Matrícula: BT-LH-97
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmastointi
- Lämmitin
- Lämmitys
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Direction assistée
- Réservoir de carburant en aluminium

= Plus d'informations =

Construction: Charge lourde
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385x65x22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385x65x22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 3: Dimension des pneus: 435x50x22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315x80x22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315x80x22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Numéro d'immatriculation: BT-LH-97
- Aluminijski spremnik goriva
- Grijanje
- Grijač
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Klímavezérlés
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Încălzire
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Passagiersstoel
- Slaapcabine
- Stuurbekrachtiging
- Verwarming

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Opbouw: Zware last
Vooras 1: Bandenmaat: 385x65x22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 2: Bandenmaat: 385x65x22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 3: Bandenmaat: 435x50x22.5; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Bandenmaat: 315x80x22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315x80x22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Kenteken: BT-LH-97
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Oppvarming
- Servostyring
- Varmeapparat
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewanie
- Piec
- Wspomaganie kierownicy

= Więcej informacji =

Budowa: Duże obciążenia
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385x65x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385x65x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 3: Rozmiar opon: 435x50x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315x80x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315x80x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Numer rejestracyjny: BT-LH-97
= Opções e acessórios adicionais =

- Aquecedor
- Aquecimento
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida

= Mais informações =

Carroçaria: Carga pesada
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385x65x22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385x65x22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 3: Tamanho dos pneus: 435x50x22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315x80x22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315x80x22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Número de registo: BT-LH-97
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогрев
- Обогреватель
- Усилитель рулевого управления

= Дополнительная информация =

Кузов: Тяжелый груз
Передний мост 1: Размер шин: 385x65x22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 2: Размер шин: 385x65x22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 3: Размер шин: 435x50x22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Размер шин: 315x80x22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 315x80x22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Регистрационный номер: BT-LH-97
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Vykurovanie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Servostyrning
- Sovhytt
- Uppvärmning
- Värmare

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Tung last
Framaxel 1: Däckets storlek: 385x65x22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385x65x22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 3: Däckets storlek: 435x50x22.5; Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315x80x22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315x80x22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Registreringsnummer: BT-LH-97
- Alüminyum yakıt deposu
- Hidrolik direksiyon
- Isıtma
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Sleeper cab
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
€ 19950 Net
2007
1074805 km
Forţă 420 c.p. (309 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 38900 kg Formula roţilor 10x4
Țările de Jos, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 19800 Net
2008
1619000 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 11160 kg Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Groot-Ammers
TEKA TRADING B.V.
6 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 33950 Net
2007
963975 km
Forţă 380 c.p. (279 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 14090 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 16500 Net
2007
1100000 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Apeldoorn
Truckcenter-Apeldoorn B.V.
16 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 22500 Net
2007
1520380 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Est
TN Trading BV
2 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 17450 Net
2007
1155062 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 49510 kg Formula roţilor 6x4 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
5 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 139950 Net
2009
874095 km
Forţă 560 c.p. (412 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 7850 kg Formula roţilor 8x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 14950 Net
2007
1209933 km
Forţă 560 c.p. (412 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 17150 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 20500 Net
2007
628000 km
Forţă 480 c.p. (353 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Schiedam
S-TRUCKS B.V.
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 139950 Net
2009
874095 km
Forţă 560 c.p. (412 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 7850 kg Formula roţilor 8x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 17950 Net
2006
1565360 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 3 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16920 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 10950 Net
2007
968171 km
Forţă 379 c.p. (279 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 11520 kg Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
€ 11900 Net
2007
1599402 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
8 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
cap tractor Scania P380
1
Preț la cerere
2007
1165811 km
Țările de Jos, Lemelerveld
Mestebeld Trucks B.V.
15 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 15950 Net
2008
895289 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Formula roţilor 6x4
Țările de Jos, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
11 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 10000 Net
2007
1287270 km
Forţă 420 c.p. (309 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 13300 kg Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Velddriel
Vos Trucks
11 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2006
930242 km
Forţă 340 c.p. (250 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 11030 kg Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Kruiningen
Josse Nieuwenhuijse
2 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 34900 Net
2006
1266236 km
Forţă 579 c.p. (426 kW) Euro Euro 3 Combustibil diesel Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Est
TN Trading BV
2 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 7900 Net
2006
658922 km
Forţă 380 c.p. (279 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Enschede
Adeso Trucks
8 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2006
1013685 km
Forţă 310 c.p. (228 kW) Euro Euro 3 Combustibil diesel Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul