Cap tractor Scania R560 V8 8X2 + EFFER CRANE 1550 6S + FLYJIP 6XHYDR + REMOTE + WIN















































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul









- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Spotlights
- Vehicle heater
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Registration number: BV-XN-36
Axle configuration
Front axle 1: Tyre size: 385/55R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Front axle 2: Tyre size: 385/55R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 295/60R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 355/50R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Functional
Mast: telescopic
Crane: EFFER 1550 6S, year of manufacture 2008, behind the cab
CE mark: yes
Additional information
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Дистанционно централно заключване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Прожектори
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Připojení
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Standheizung
- Zugmaul
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kennzeichen: BV-XN-36
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/55R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/55R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 295/60R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 355/50R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Funktionell
Mast: Teleskop
Kran: EFFER 1550 6S, Baujahr 2008, hinter der Kabine
CE-Kennzeichnung: ja
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kobling
- Projektører
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/55R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/55R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 295/60R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 355/50R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Mast: teleskopfunktion
Kran: EFFER 1550 6S, produktionsår 2008, bag førerhuset
CE-mærke: ja
Registreringsnummer: BV-XN-36
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Bloqueo centralizado a distancia
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- horquilla
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/55R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/55R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 295/60R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 355/50R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Mástil: telescópico
Grúa: EFFER 1550 6S, año de fabricación 2008, detrás de la cabina
Marcado CE: sí
Matrícula: BV-XN-36
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Liitäntä
- Lämmitin
- Attraper taupe
- Chauffage
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Verrouillage centralisé à distance
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/55R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/55R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 295/60R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 355/50R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Mât: télescope
Grue: EFFER 1550 6S, année de construction 2008, derrière la cabine
Marquage CE: oui
Numéro d'immatriculation: BV-XN-36
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Reflektori
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Cuplă
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Fari di profondità
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Standkachel
- Vangmuil
- Verstralers
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Kenteken: BV-XN-36
Asconfiguratie
Vooras 1: Bandenmaat: 385/55R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Vooras 2: Bandenmaat: 385/55R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 295/60R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 355/50R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Functioneel
Mast: telescoop
Kraan: EFFER 1550 6S, bouwjaar 2008, achter de cabine
CE markering: ja
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Fjernstyrt sentrallås
- Kobling
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/55R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/55R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 295/60R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 355/50R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Maszt: teleskop
Żuraw: EFFER 1550 6S, rok produkcji 2008, z tyłu kabiny
Oznaczenie CE: tak
Numer rejestracyjny: BV-XN-36
- Acoplamento
- Aquecedor
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/55R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/55R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 295/60R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 355/50R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Mastro: telescópico
Grua: EFFER 1550 6S, ano de fabrico 2008, atrás da cabina
Marca CE: sim
Número de registo: BV-XN-36
- Алюминиевый топливный бак
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
- Сцепление
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост 1: Размер шин: 385/55R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Передний мост 2: Размер шин: 385/55R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 295/60R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 355/50R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Мачта: телескопический
Кран: EFFER 1550 6S, год выпуска 2008, сзади кабины
Знак CE: да
Регистрационный номер: BV-XN-36
- Hliníková palivová nádrž
- Kúrenie
- Reflektory
- Spojka
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Koppling
- Kupévärmare
- Spotlights
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/55R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/55R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 295/60R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 355/50R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Mast: teleskopisk
Kran: EFFER 1550 6S, byggnadsår 2008, bakom kabinen
CE-märkning: ja
Registreringsnummer: BV-XN-36
- Araç ısıtıcısı
- Isıtıcı
- Kaplin
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme