Camion utilaj ridicare container gunoi Renault D WIDE Euro 6 14 Ton portaalarmsysteem









































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul



















- Central armrest
- Euro 6
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- Stark 14 ton skip loader (type: SLT 140)
- Radio remote control
- 13 ton rear axle (technical)
- MOT until 13-07-2026!
- In good condition!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 38-BJS-3
Axle configuration
Tyre size: 315/70 22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction
Interior
Number of seats: 2
Maintenance
APK (MOT): tested until 07/2026
History
Number of owners: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Люк на тавана
- Централен подлакътник
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- Dachluke
- Euro 6
- Mittelarmlehne
= Anmerkungen =
- Stark 14 Tonnen des Abzetskipper (Typ: SLT 140)
- Funkfernsteuerung
- 13-Tonnen des Hinterachse (technisch)
- TÜV bis 13.07.2026!
- In guten Zustand!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 38-BJS-3
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2026
Verlauf
Zahl der Eigentümer: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Euro 6
- Midterarmlæn
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 38-BJS-3
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Interiør
Antal sæder: 2
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2026
Historik
Antal ejere: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Sistema de brazo de portal Stark de 14 toneladas (tipo: SLT 140)
- Control remoto por radio
- Eje trasero de 13 toneladas (información técnica)
- ¡ITV hasta el 13/07/2026!
- ¡En perfecto estado!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 38-BJS-3
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2026
Historia
Número de propietarios: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Euro 6
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
= Remarques =
- Système de portique Stark 14 tonnes (type : SLT 140)
- Radiocommande
- Essieu arrière 13 tonnes (technique)
- Contrôle technique jusqu'au 13/07/2026 !
- En parfait état !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 38-BJS-3
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2026
Historique
Nombre de propriétaires: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Krovni otvor
- Središnji naslon za ruku
- Középső kartámasz
- Tetőablak
- Euro 6
- Trapă de plafon
- Bracciolo centrale
- Euro 6
Infotainment
- Audio-installatie
Interieur
- Armsteun
- Dakluik
Overige
- Euro 6
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Stark 14 Ton portaalarmsysteem (type: SLT 140)
- Radiografische afstandsbediening
- 13 Ton achteras (technisch)
- APK t/m 13-07-2026!
- In nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 38-BJS-3
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70 22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Onderhoud
APK: gekeurd tot jul. 2026
Historie
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Midtre armlene
- Takluke
- Euro 6
- Luk dachowy
- Podłokietnik
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 38-BJS-3
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2026
Historia
Liczba właścicieli: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 38-BJS-3
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Interior
Número de bancos: 2
Manutenção
APK (MOT): testado até jul. 2026
História
Número de proprietários: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Евро 6
- Люк на крыше
- Сигнальные маяки
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- 14-тонная портальная система Stark (тип: SLT 140)
- Радиоуправление
- 13-тонная задняя ось (технически)
- Техосмотр до 13.07.2026!
- В хорошем состоянии!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 38-BJS-3
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2026
История
Количество владельцев: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Armstöd i mitten
- Euro 6
- Taklucka
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Registreringsnummer: 38-BJS-3
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70 22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enda minskning
Interiör
Antal sittplatser: 2
Underhåll
MOT: besiktigat till jul. 2026
Historik
Antal ägare: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Orta kol dayanağı
- Tavan kapağı