Camion şasiu Volvo F7 , 6x4 , Manual , Euro 1 , Telma Retarder , Spring suspension





































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul









- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
- Sleeper cab
= Remarks =
= Additional options and accessories =
- Beds: 1
- Sleeper cab
- Sunroof
= More information =
Damages: none
= More information =
Cab: C 70
Front axle: Tyre size: 295/80 R - 22.5; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 1: Tyre size: 12.00 R - 22.5; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 5%; Tyre profile right outer: 5%
Rear axle 2: Tyre size: 12.00 R - 22.5; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 10%; Tyre profile right outer: 5%
Damages: none
Please contact Willem Zelissen for more information
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Odpružení listovými pružinami
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
= Weitere Optionen und Zubehör =
- Betten: 1
- Schiebedach
- Schlafkabine
= Weitere Informationen =
Schäden: keines
= Weitere Informationen =
Kabine: C 70
Vorderachse: Refenmaß: 295/80 R - 22.5; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 1: Refenmaß: 12.00 R - 22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 5%; Reifen Profil rechts außen: 5%
Hinterachse 2: Refenmaß: 12.00 R - 22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 10%; Reifen Profil rechts außen: 5%
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: C 70
Foraksel: Dækstørrelse: 295/80 R - 22.5; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 12.00 R - 22.5; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 5%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 12.00 R - 22.5; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 5%
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina de dormir
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Cabina: C 70
Eje delantero: Tamaño del neumático: 295/80 R - 22.5; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 12.00 R - 22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 12.00 R - 22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%
Daños: ninguno
- Lehtijousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: C 70
Essieu avant: Dimension des pneus: 295/80 R - 22.5; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 12.00 R - 22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 5%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 12.00 R - 22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 5%
Dommages: aucun
Veuillez contacter Willem Zelissen pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Spavaća kabina
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Dubbele banden
- Slaapcabine
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Open dak
- Slaapcabine
- Slaapplaatsen: 1
= Bijzonderheden =
Telma Retarder.
Afmeting achter de cabine 480 cm
= Meer informatie =
Schade: schadevrij
= Meer informatie =
Cabine: C 70
Vooras: Bandenmaat: 295/80 R - 22.5; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 1: Bandenmaat: 12.00 R - 22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 5%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 5%
Achteras 2: Bandenmaat: 12.00 R - 22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 5%
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Resory
= Więcej informacji =
Kabina: C 70
Oś przednia: Rozmiar opon: 295/80 R - 22.5; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 12.00 R - 22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 12.00 R - 22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: C 70
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 295/80 R - 22.5; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 12.00 R - 22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 5%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 12.00 R - 22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 5%
Danos: nenhum
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: C 70
Передний мост: Размер шин: 295/80 R - 22.5; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 1: Размер шин: 12.00 R - 22.5; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 5%
Задний мост 2: Размер шин: 12.00 R - 22.5; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 5%
- Kabína na spanie
- Odpruženie listovými pružinami
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Hytt: C 70
Framaxel: Däckets storlek: 295/80 R - 22.5; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 12.00 R - 22.5; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 5%; Däckprofil utanför höger: 5%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 12.00 R - 22.5; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 10%; Däckprofil utanför höger: 5%
Skada på fordon: skadefri
- Sleeper cab
- Yaprak yaylı süspansiyon