Camion şasiu Freightliner 3 AXLE RIGID BODY chassis cabine (levering excl. opbouw)











































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul














- Differential Lock
= More information =
Transmission: Fuller, 9 gears, Manual gearbox
Cab: day
Front axle: Max. axle load: 5560 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg
Make of bodywork: Fuller
Price: On request
Please contact Jaap de Vries or Jaap de Vries for more information
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Uzávěrka diferenciálu
- Differentialsperre
= Weitere Informationen =
Getriebe: Fuller, 9 Gänge, Schaltgetriebe
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 5560 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg
Marke des Aufbaus: Fuller
Wenden Sie sich an Jaap de Vries oder Jaap de Vries, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Styret spærredifferentiale
= Yderligere oplysninger =
Transmission: Fuller, 9 gear, Manuel gearkasse
Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 5560 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Karosserifabrikat: Fuller
- Κλείδωμα διαφορικού
- Bloqueo de diferencial
= Más información =
Transmisión: Fuller, 9 marchas, Cambio manual
Cabina: día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 5560 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg
Marca carrocería: Fuller
- Tasauspyörästön lukko
- Blocage de différentiel
= Plus d'informations =
Transmission: Fuller, 9 vitesses, Commande manuelle
Cabine: jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 5560 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Marque de construction: Fuller
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Diferențial cu patinare controlată
- Differenziale a slittamento controllato
- Differentieelblokkering
= Meer informatie =
Transmissie: Fuller, 9 versnellingen, Handgeschakeld
Cabine: dag
Vooras: Max. aslast: 5560 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg
Merk opbouw: Fuller
Prijs: Op aanvraag
Neem voor meer informatie contact op met Jaap de Vries of Jaap de Vries
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
= Więcej informacji =
Pędnia: Fuller, 9 biegi, Manualna skrzynia biegów
Kabina: dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 5560 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Marka konstrukcji: Fuller
- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
= Mais informações =
Transmissão: Fuller, 9 velocidades, Caixa de velocidades manual
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 5560 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg
Marca da carroçaria: Fuller
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
= Дополнительная информация =
Трансмиссия: Fuller, 9 передачи, Механическая коробка передач
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 5560 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Марка кузова: Fuller
- Uzávierka diferenciálu
- Differentiallås
- Styrd differentialbroms
= Ytterligare information =
Transmission: Fuller, 9 växlar, Manuell
Hytt: dag
Framaxel: Max. axellast: 5560 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg
Fabrikat av karosseri: Fuller
- Kontrollü diferansiyel kilidi