Camion şasiu DAF LF45 FA 210 G EEV

















































































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.















Sleeper cab
Parabel suspension front - air suspension rear
YEAR 2011(In traffic 2012-10)
Km approx 225000
Chassis 11990kg(Changed to 7490kg 2023)
Trip computer
Cruise control
AC
C-Lock
Two sets of keys one remote control
Everything done since 202209!
DPF cleaned at the company 2022
Chassis painted with 2K paint 2023
Air hoses replaced on rear axle for air suspension and brakes 2023
Right rear spring brake cylinder completely replaced 2023
Bushings in torque strut (anti-roll bar) replaced in rear axle 2022
New rims and tires 2023
All oils, glycol and filters replaced May 2023 (driven 300 miles to July 2025)
Lubricated every spring!
New Display in instrument 2023
New ECU VIC3 2023
New front pads 2023
New rear pads 2023
New front shock absorbers 2025
New rear shock absorbers 2023
New stabilizer bars and anti-roll bar bushes front 2024
All ground cables replaced from battery to starter motor and generator 2025
Cable lugs replaced on most + cables.
Fuse holder x3 with new fuses on frame replaced 2024
All relays replaced to Bosch 2025
New door handle right front 2023
New door lock left 2023
Front bumper painted 2023
Rear camera 2023
New battery cover 2023
New radio with handsfree, bluetooth
Sleeper CAB
Parabel suspension front - air suspension rear
YEAR 2011(In traffic 2012-10)
Km approx 225000
Chassis 11990kg(Changed to 7490kg 2023)
Trip computer
Cruise control
AC
C-Lock
Two sets of keys one remote control
*Can take chassis Iveco daily 72 with axlebas 4750-5000mm in similar condition from 2014!!*
Sovhytt
Parbelfjädring fram – luftfjädring bak
ÅR 2011(I trafik 2012-10)
Km ca 225000
Chassi 11990kg( Ändrat till 7490kg 2023)
Färddator
Farthållare
AC
C-Lås
Två uppsättningar nycklar en fjärrdosa
Allt som gjorts sedan 202209!
DPF rengjort på firma 2022
Chassit målat med 2K färg 2023
Luftslangar bytta på bakaxel till luftfjädring och bromsar 2023
Höger bak fjäderbromcylinder komplett bytt 2023
Bussningar i momentstag(krängningshämmare) bytta i bakvagn 2022
Nya fälgar och däck 2023
Alla oljor,glykol och filter bytta maj 2023(kört 300mil till juli 2025)
Smord varje vår!
Ny Display i instrument 2023
Ny ECU VIC3 2023
Nya klossar fram 2023
Nya klossar bak 2023
Nya stötdämpare fram 2025
Nya stötdämpare bak 2023
Nya stabilisatorstag och krängningshämmarbussningar fram 2024
Alla jordkablar bytta från batteri till startmotor och generator 2025
Kabelskor bytta på flertalet + kablar.
Säkringshållare x3 med nya säkringar på ram bytta 2024
Alla relä bytta till Bosch 2025
Nytt dörrhandtag höger fram 2023
Nytt dörrlås vänster 2023
Stötfångare fram målad 2023
Backamera 2023
Nytt batterilock 2023
Ny radio med handsfree ,bluetooth
Sovhytt
Parbelfjädring fram – luftfjädring bak
ÅR 2011(I trafik 2012-10)
Km ca 225000
Chassi 11990kg( Ändrat till 7490kg 2023)
Färddator
Farthållare
AC
C-Lås
Två uppsättningar nycklar en fjärrdosa
*Även byte mot chassi Iveco daily 72 med axelavtånd 4750-5000mm i liknade skicka från 2014*