Camion pentru transport containere MAN TGS 41.360 8X4 BB

PDF
Camion pentru transport containere MAN TGS 41.360 8X4 BB - Autoline
Camion pentru transport containere MAN TGS 41.360 8X4 BB | Imagine 1 - Autoline
Camion pentru transport containere MAN TGS 41.360 8X4 BB | Imagine 2 - Autoline
Camion pentru transport containere MAN TGS 41.360 8X4 BB | Imagine 3 - Autoline
Camion pentru transport containere MAN TGS 41.360 8X4 BB | Imagine 4 - Autoline
Camion pentru transport containere MAN TGS 41.360 8X4 BB | Imagine 5 - Autoline
Camion pentru transport containere MAN TGS 41.360 8X4 BB | Imagine 6 - Autoline
Camion pentru transport containere MAN TGS 41.360 8X4 BB | Imagine 7 - Autoline
Camion pentru transport containere MAN TGS 41.360 8X4 BB | Imagine 8 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/8
PDF
Preţ:
la cerere
Solicită prețul
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: MAN
Anul: 2012-01
Prima înmatriculare: 2012-01-12
Kilometraj: 423320 km
Capacitatea de încărcare: 21565 kg
Greutate proprie: 15435 kg
Greutate cu încărcătura: 37000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Barneveld6535 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: 67-BHV-2
Data publicării: Jun 5, 2025
Motor
Combustibil: diesel
Volum: 10518 cm³
Numărul cilindrilor: 6
Euro: Euro 5
Cutie de viteze
Tip: automat
Axe
Număr de axe: 4
Formula roţilor: 8x4
Interaxă: 6380 mm
Interior și confort
Cruiz control
Opțiuni suplimentare
Aer conditionat
Sistem de asistență la parcare
Cameră video a mersului în spate
Completare adăugătoare
PTO
Rezervor AdBlue
Stare
Stare: second hand

Informaţie suplimentară — Camion pentru transport containere MAN TGS 41.360 8X4 BB

Română
= Additional options and accessories =

- Leaf spring suspension

= More information =

General information
Colour: N.v.t.
Cab: day

Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Front axle 2: Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction; Suspension: leaf suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction; Suspension: leaf suspension

Functional
Make of bodywork: Trans-Com TRC-45ST

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Damages: none

Financial information
Price: On request
- Ресорно пружинно окачване
- Odpružení listovými pružinami
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Farbe: N.v.t.
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: Trans-Com TRC-45ST

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Schäden: keines
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Farve: N.v.t.
Førerhus: day cab
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Foraksel 2: Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion
Karosserifabrikat: Trans-Com TRC-45ST
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión

= Más información =

Información general
Color: N.v.t.
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje delantero 2: Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: Trans-Com TRC-45ST

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Daños: ninguno
- Lehtijousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Couleur: N.v.t.
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu avant 2: Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: Trans-Com TRC-45ST

Condition
État général: bon
État technique: bon
Dommages: aucun
- Lisnata opruga
- Rugós felfüggesztés
- Suspensie pe arcuri
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering

= Bijzonderheden =

= Aanvullende opties en accessoires =

- Automatische vetsmering
- Bijrijdersstoel
- Elektrische spiegels
- Luchtgeveerde stoel

= Meer informatie =

Algemene informatie
Kleur: N.v.t.
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Vooras 2: Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: Trans-Com TRC-45ST

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
- Bladfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resory

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kolor: N.v.t.
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Trans-Com TRC-45ST

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Uszkodzenia: brak
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão de molas

= Mais informações =

Informações gerais
Cor: N.v.t.
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo dianteiro 2: Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: Trans-Com TRC-45ST

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Danos: nenhum
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска

= Дополнительная информация =

Цвет: N.v.t.
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Передний мост 2: Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Марка кузова: Trans-Com TRC-45ST
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
- Odpruženie listovými pružinami
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder

= Ytterligare information =

Allmän information
Färg: N.v.t.
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Framaxel 2: Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: Trans-Com TRC-45ST

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Yaprak yaylı süspansiyon
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
€ 37500 Net
2012
605995 km
Forţă 480 c.p. (353 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 27535 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/resort
Țările de Jos, Son
van VIJFEIJKEN
18 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 9500
2014
633074 km
Forţă 290 c.p. (213 kW) Euro Euro 5 Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Alkmaar
Anema Trucks & Spare Parts
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 14750 Net
2013
1087176 km
Forţă 440 c.p. (323 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Meerkerk
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 10650 Net
2013
1087176 km
Forţă 440 c.p. (323 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16740 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Meerkerk
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 19950 Net
2012
501867 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 22965 kg Formula roţilor 8x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Zaandam
Dolf Helmerich Trucks B.V.
6 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 16750 Net
2012
686785 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Oss
Battels Trucks
6 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8900 Net
2013
Capacitate de încărcare 34300 kg
Țările de Jos, Hoogerheide
Luați legătura cu vânzătorul
€ 13999 Net
2015
786674 km
Forţă 286 c.p. (210 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 11871 kg Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Nijmegen
Vierboom Trucks B.V.
6 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2014
325000 km
Forţă 440 c.p. (323 kW) Euro Euro 6 Capacitate de încărcare 15750 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Danemarca, Horsens
Poulsen Trucks & Trailers ApS
4 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8900 Net
2013
Capacitate de încărcare 34300 kg
Țările de Jos, Hoogerheide
Luați legătura cu vânzătorul
€ 50000
2014
Forţă 441 c.p. (324 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Italia, San Cipriano Picentino (SA)
Procida Macchine S.R.L.
11 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2015
864735 km
Forţă 400 c.p. (294 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 15000 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul