Camion furgon MAN 12 Bakwagen-Manual- NL TRUCK -FIRST OWNER











































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul


























Maximale Vorderachslast: 4200 kg
Maximale Hinterachslast: 8000 kg
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Ruben van Hezik, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. frontakselbelastning: 4200 kg
Maks. bagakselbelastning: 8000 kg
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Ruben van Hezik for yderligere oplysninger
Max. front axle load: 4200 kg
Max. rear axle load: 8000 kg
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Ruben van Hezik for more information
Carga máxima del eje delantero: 4200 kg
Carga máxima del eje trasero: 8000 kg
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Ruben van Hezik para obtener más información.
Charge max. sur essieu avant: 4200 kg
Charge max. sur essieu arrière: 8000 kg
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Ruben van Hezik pour plus d'informations
zeer nette wagen
1e eigenaar
= Bedrijfsinformatie =
-
= Meer informatie =
Cabine: dag
Max. aslast voor: 4200 kg
Max. aslast achter: 8000 kg
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Ruben van Hezik
Maks. nośność osi przedniej: 4200 kg
Maks. nośność osi tylnej: 8000 kg
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Ruben van Hezik
Carga máx. do eixo dianteiro: 4200 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 8000 kg
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Ruben van Hezik para obter mais informações
Макс. нагрузка на переднюю ось: 4200 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 8000 kg
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Ruben van Hezik для получения дополнительной информации
Max. axellast för: 4200 kg
Max. axellast bak: 8000 kg
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Ruben van Hezik för mer information