Camion furgon IVECO Stralis 260 6 X 2 Bakwagen





































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





























- Air suspension
- Air Suspension Seats
- Air suspension system
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Roof spoiler
= More information =
Max. front axle load: 8000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg
APK (MOT): tested until 11/2025
Please contact Gert Woudenberg for more information
- Въздушно окачване
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Připojení
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Luftgefederte Sitze
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Maximale Vorderachslast: 8000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025
Wenden Sie sich an Gert Woudenberg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Luftaffjedring
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Maks. frontakselbelastning: 8000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025
- Αεροτομή οροφής
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Asientos con suspensión neumática
- horquilla
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carga máxima del eje delantero: 8000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Liitäntä
- Attraper taupe
- Réservoir de carburant en aluminium
- Sièges à suspension pneumatique
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Charge max. sur essieu avant: 8000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025
- Krovni spojler
- Spojnica
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Légrugós felfüggesztés
- Tetőlégterelő
= További információk =
Max. tengelyterhelés: 8000 kg
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg
MOT: vizsgálták, amíg nov. 2025
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Laadklep / Ladebordwand
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchtvering
- Lucht veringsysteem
- Radio/cd/audio systeem
- Spoilers en fenders
- Vangmuil
- Vangmuilkoppeling
- Zendapparatuur
= Bedrijfsinformatie =
Info: Gert Woudenberg: arată contacte Marzena : arată contacte Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van het object. Ondanks dat kunnen er geen rechten worden ontleent aan de informatie op onze website. Prijzen zijn exclusief onze transport service naar de haven of export documenten vanaf 150 euro. Bezoek onze website arată contacte voor meer foto,s
= Meer informatie =
Max. aslast voor: 8000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg
APK: gekeurd tot nov. 2025
Neem voor meer informatie contact op met Gert Woudenberg of Marzena Lewandowska
- Kobling
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Maks. nośność osi przedniej: 8000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Marzena Lewandowska
- Acoplamento
- Depósito de combustível em alumínio
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carga máx. do eixo dianteiro: 8000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg
APK (MOT): testado até nov. 2025
- Алюминиевый топливный бак
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Макс. нагрузка на переднюю ось: 8000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025
- Spojka
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Koppling
- Luftfjädring
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Max. axellast för: 8000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg
MOT: besiktigat till nov. 2025
- Havalı süspansiyon
- Kaplin
- Tavan spoyleri