Camion frigorific Mercedes-Benz Actros 1836 / SUPRA 950 KOELING / SLEEPCAB / LAADKLEP 2 TON / AP








































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




































- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Heater
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Navigation system
- Passenger seat
- Power steering
- Roof spoiler
- Side skirts
- Sleeper cab
- Spotlights
- Vehicle heater
= Remarks =
Height under the cooling engine 166 cm
Depth at the cooling engine 45 cm
Cool unit brand: Carrier
= More information =
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 35%; Tyre profile left outer: 35%; Tyre profile right outer: 35%; Tyre profile right outer: 35%
Cooling engine: diesel and electric (3000 operating hours diesel; 13000 electric)
APK (MOT): tested until 10/2025
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Cool unit make: Carrier
Please contact Marnix kaan for more information
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Навигационна система
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Странични престилки
- Усилвател на волана
- Boční lemy
- Hliníková palivová nádrž
- Navigační systém
- Odpružení listovými pružinami
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernlicht
- Klimaanlage
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Lufthorn
- Navigationssystem
- Schlafkabine
- Sideskirts
- Standheizung
- Verwärmungsautomatik
= Anmerkungen =
Höhe unter dem Kühlmotor 166 cm
Tiefe am Kühlmotor 45 cm
Kühlgerät Marke: Carrier
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 35%; Reifen Profil links außen: 35%; Reifen Profil rechts innerhalb: 35%; Reifen Profil rechts außen: 35%
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (3000 Betriebsstunden Diesel; 13000 elektrisch)
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Marnix kaan, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Navigationssystem
- Projektører
- Servostyring
- Sideskørter
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 35%; Dækprofil venstre udvendige: 35%; Dækprofil højre udvendige: 35%; Dækprofil højre udvendige: 35%
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (3000 driftstimer diesel; 13000 elektrisk)
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Αεροτομή οροφής
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Πλευρικές ποδιές
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Σύστημα πλοήγησης
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- υδραυλικό τιμόνι
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Dirección asistida
- Estufa
- Faldones laterales
- Freno de motor reforzado
- Luces brillantes
- Sistema de navegacion
- Spoiler para el techo
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
Altura bajo el motor de refrigeración 166 cm
Profundidad en el motor de refrigeración 45 cm
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 35%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 35%; Dibujo del neumático derecha exterior: 35%; Dibujo del neumático derecha exterior: 35%
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (3000 horas de funcionamiento diésel; 13000 eléctrico)
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Lehtijousitus
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navigointijärjestelmä
- Ohjaustehostin
- Raskaan käytön moottorijarru
- Sivuhelmat
- Äänimerkki
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Chauffage
- Climate control
- Corne de l'air
- Direction assistée
- Frein moteur renforcé
- Jupes latérales
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
- Système de navigation
= Remarques =
Hauteur sous le moteur de refroidissement 166 cm
Profondeur au niveau du moteur de refroidissement 45 cm
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 35%; Sculptures des pneus gauche externe: 35%; Sculptures des pneus droit externe: 35%; Sculptures des pneus droit externe: 35%
Moteur frigorifique: diesel et électrique (3000 heures de fonctionnement diesel; 13000 électrique)
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Bočni pragovi
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Navigacijski sustav
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Navigációs rendszer
- Oldalsó védőlemezek
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Frână de motor heavy-duty
- Fuste laterale
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Sistem de navigație
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Grembialature laterali
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Climate control
- Dakspoiler
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Navigatiesysteem
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
- Sideskirts
- Slaapcabine
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Verwarming
= Bijzonderheden =
Hoogte onder de koelmotor 166 cm
Diepte bij de koelmotor 45 cm
Merk koel unit: Carrier
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 35%; Bandenprofiel linksbuiten: 35%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 35%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 35%
Koelmotor: diesel en elektrisch (3000 draaiuren diesel; 13000 elektrisch)
APK: gekeurd tot okt. 2025
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Merk koeleenheid: Carrier
Neem voor meer informatie contact op met Marnix kaan
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Navigasjonssystem
- Servostyring
- Sideskjermplate
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Reflektory
- Resory
- Spoiler dachowy
- Spoilery boczne
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- System nawigacji
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 35%; Profil opon lewa zewnętrzna: 35%; Profil opon prawa zewnętrzna: 35%; Profil opon prawa zewnętrzna: 35%
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (3000 godziny pracy olej napędowy; 13000 elektryczny)
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Holofotes
- Saias laterais
- Sistema de navegação
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 35%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 35%; Perfil do pneu exterior direito: 35%; Perfil do pneu exterior direito: 35%
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (3000 horas de funcionamento diesel; 13000 elétrico)
APK (MOT): testado até okt. 2025
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Обтекатели шасси
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Система навигации
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 35%; Профиль шин левое внешнее: 35%; Профиль шин правое внешнее: 35%; Профиль шин правое внешнее: 35%
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (3000 часы работы дизельное топливо; 13000 электрический)
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Navigačný systém
- Odpruženie listovými pružinami
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Postranné zásterky
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Navigationssystem
- Servostyrning
- Sidokjolar
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 35%; Däckprofil lämnades utanför: 35%; Däckprofil innanför höger: 35%; Däckprofil utanför höger: 35%
Motor för kylning: diesel och el (3000 körtimmar diesel; 13000 elektriska)
MOT: besiktigat till okt. 2025
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Navigasyon sistemi
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
- Yan etekler
- Yaprak yaylı süspansiyon