Camion cu prelata culisanta Mercedes-Benz Atego 1828 Atego 1828 Pritsche mit Plane/Spriegel + Kran































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul








- Differential Lock
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Tarpaulin
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Price: On request
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
- Differentialsperre
- Schlafkabine
- Standheizung
= Anmerkungen =
Mercedes-Benz Atego 1828
Pritsche mit Plane und Spriegel (Innenmasse: 7.45m lang/ 2.40m breit/ 2.10m hoch)
Kran Hiab 085-3.3 mit 2 Abstüzungen und 3 hydraulischen Ausschüben
4x2
Differentialsperre
vorn blattgefedert - hinten luftgefedert
Manualgetriebe
Euro 3
PTT 18.000kg - Nutzlast 8.520kg
Total-Länge LKW 10.7m
Reifen 80%-70%
Radstand 6.0m
300L Tank
Sonnenblende
Nebelscheinwerfer
Zentralverriegelung
Klima
Standheizung
elektr. Fensterheber
Schlafkabine mit 1 Schlafplatz
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Aufbau: Plane
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Differentialespærre
- Sleeper Cab
- Styret spærredifferentiale
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Presenningvogn
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κλείδωμα διαφορικού
- Bloqueo de diferencial
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
= Más información =
Carrocería: Lona de toldo
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- Blocage de différentiel
- Cabine de couchage
- Chauffage
= Plus d'informations =
Construction: Bâché
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Spavaća kabina
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Cabină de dormit
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Încălzitor vehicul
- Differenziale a slittamento controllato
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
Mercedes-Benz Atego 1828
anno 07/2003
km 650.000
cassone fisso con centina e telone (misure interne: 7.45m lungo/ 2.40m largo/ 2.10m alto)
gru Hiab 085-3.3 con 2 stabilizzatori e 3 sfili idraulici
4x2
bloccaggio differenziale
anteriore balestrato - posteriore pneumatico
cambio manuale
Euro 3
PTT 18.000kg - portata 8.520kg
lunghezza totale del veicolo 10.7m
gomme 800%
passo 6.0m
serbatoio 300L
visiera parasole
fari fendinebbia
chiusura centralizzata
aria condizionata
riscaldamento ausiliare
specchi elettrici
cabina letto con 1 posto letto
ABS
- Differentieelblokkering
- Slaapcabine
- Standkachel
= Meer informatie =
Opbouw: Huifzeil
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Prijs: Op aanvraag
- Førerhus med soveplass
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Kabina sypialna
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
= Więcej informacji =
Budowa: Plandeka
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Aquecedor
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Diferencial de deslizamento controlado
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Carroçaria: Toldo
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
= Дополнительная информация =
Кузов: Тентовый кузов
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Differentiallås
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Styrd differentialbroms
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Presenning
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Diferansiyel kilidi
- Isıtıcı
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Sleeper cab