Camion cu prelata culisanta DAF XF 410 6X2 NL TRUCK TUV 03-26




















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















- Air suspension
- Air Suspension Seats
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Power steering
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= More information =
Transmission: ZF, Automatic
Max. front axle load: 8000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg
APK (MOT): tested until 03/2026
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact GERT DEN OTTER, Juana Ibanez or DHR OTTER for more information
= Dealer information =
arată contacte
- Въздушно окачване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Усилвател на волана
arată contacte
- Hliníková palivová nádrž
- Posilovač řízení
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Převodovka: ZF, Automatické
Maximální zatížení nápravy pro: 8000 kg
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 11500 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 7500 kg
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
= Informace o společnosti =
arată contacte
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Luftgefederte Sitze
- Schlafkabine
- Standheizung
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Getriebe: ZF, Automatik
Maximale Vorderachslast: 8000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an GERT DEN OTTER oder DHR OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.
= Firmeninformationen =
arată contacte
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Transmission: ZF, Automatisk
Maks. frontakselbelastning: 8000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
= Forhandleroplysninger =
arată contacte
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- υδραυλικό τιμόνι
arată contacte
- Asientos con suspensión neumática
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Dirección asistida
- Estufa
- horquilla
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Transmisión: ZF, Automático
Carga máxima del eje delantero: 8000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con GERT DEN OTTER, Juana Ibanez o DHR OTTER para obtener más información.
= Información de la empresa =
arată contacte
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
arată contacte
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Direction assistée
- Réservoir de carburant en aluminium
- Sièges à suspension pneumatique
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Transmission: ZF, Automatique
Charge max. sur essieu avant: 8000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
= Information sur la société =
arată contacte
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Zračni ovjes
arată contacte
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
= További információk =
Sebességváltó: ZF, Automatikus
Max. tengelyterhelés: 8000 kg
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
= Céginformáció =
arată contacte
- Cabină de dormit
- Cuplă
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
arată contacte
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Trasmissione: ZF, Automatico
Carico massimo per asse per: 8000 kg
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 11500 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 7500 kg
MOT: ispezionato fino a mar 2026
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
= Informazioni sulla società =
arată contacte
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
- Vangmuil
= Bijzonderheden =
VIN XLRASH4300G052772
DATUM 06-03-2015
SCHUIFZEILENBAK ACHTERDEUREN
HEFDAKSYSTEEM
AFMETINGEN 820 X 250 X 300
DOORLAADSYSTEEM ALUMINIUM LAADKLEP
= Bedrijfsinformatie =
WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
arată contacte
= Meer informatie =
Transmissie: ZF, Automaat
Max. aslast voor: 8000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met GERT DEN OTTER, Juana Ibanez of DHR OTTER
= Bedrijfsinformatie =
arată contacte
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Luftfjæring
- Servostyring
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
arată contacte
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Pędnia: ZF, Automat
Maks. nośność osi przedniej: 8000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Informacje o przedsiębiorstwie =
arată contacte
- Acoplamento
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Transmissão: ZF, Automática
Carga máx. do eixo dianteiro: 8000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Juana Ibanez para obter mais informações
= Informações do concessionário =
arată contacte
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
- Сцепление
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Трансмиссия: ZF, Автоматическая
Макс. нагрузка на переднюю ось: 8000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Информация о дилере =
arată contacte
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Posilňovač riadenia
- Spojka
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Prevodovka: ZF, Automatické
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 8000 kg
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg
MOT: skontrolované do mrt. 2026
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
= Informácie o spoločnosti =
arată contacte
- Bränsletank av aluminium
- Koppling
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Sovhytt
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Transmission: ZF, Automatisk
Max. axellast för: 8000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
= Information om företaget =
arată contacte
- Araç ısıtıcısı
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
arată contacte