Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT

PDF
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 1 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 2 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 3 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 4 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 5 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 6 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 7 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 8 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 9 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 10 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 11 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 12 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 13 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 14 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 15 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 16 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 17 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 18 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 19 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 20 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 21 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 22 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 23 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 24 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 25 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 26 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 27 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 28 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 29 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 30 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 31 - Autoline
Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Imagine 32 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/32
PDF
€ 28950
Preţ net
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Volvo
Anul: 2014-08
Prima înmatriculare: 2014-08-01
Kilometraj: 937771 km
Capacitatea de încărcare: 25800 kg
Greutate proprie: 13700 kg
Greutate cu încărcătura: 39500 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Meerkerk7567 km to "United States"
Numărul ID din stocul vânzătorului: VO765872
Data publicării: mai mult de o lună
Descriere
Dimensiuni de gabarit: lungimea - 9 m, lăţimea - 2.55 m
Motor
Forţă: 510 c.p. (375 kW)
Combustibil: diesel
Volum: 12777 cm³
Numărul cilindrilor: 6
Euro: Euro 6
Cutie de viteze
Tip: automat
Axe
Număr de axe: 4
Formula roţilor: 8x2
Interaxă: 6450 mm
Roţi duble
Primul ax: 385/65 R 22.5, frâne - cu discuri
Al doilea ax: 385/65 R 22.5, frâne - cu discuri
Al treilea ax: 315/80 R 22.5, frâne - cu discuri
A patra axă: 315/80 R 22.5, frâne - cu discuri
Frâne
ABS
Frînă de motor
Interior și confort
Cruiz control
Frigider
Oglinzi cu reglaj electric
Spoileruri
Parasolar
Cabină
Cuşetă de dormit
Opțiuni suplimentare
Aer conditionat
Sisteme de încălzire
Elevator geamuri electric
Multimedia
Autoradio: CD
Funcții de siguranță
Inchidere centralizată
Limitator de viteză
Blocare diferenţialului
Sistem de asistență la parcare
Cameră video a mersului în spate
Optică
Faruri anticeaţă
Completare adăugătoare
PTO
Rezervor AdBlue
Echipamente suplimentare
Cutie pentru instrumente
Cuplare
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: albastru

Informaţie suplimentară — Camion cu cârlig Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT

Română
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Sleeper cab
- Spoilers
- Spotlights
- Vehicle heater

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Transmission: i-Shift, Automatic
Front axle: Tyre size: 385/65 R 22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Tyre size: 385/65 R 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 40%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 R 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Rear axle 3: Tyre size: 315/80 R 22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Suspension: air suspension
Registration number: 67-BXV-9
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Прожектори
- Спална кабина
- Съединение
- Bodové reflektory
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Standheizung
- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Getriebe: i-Shift, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 R 22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65 R 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 R 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 3: Refenmaß: 315/80 R 22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Kennzeichen: 67-BXV-9
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Projektører
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Transmission: i-Shift, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 R 22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 R 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 315/80 R 22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Registreringsnummer: 67-BXV-9
- Αερανάρτηση
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Luces brillantes
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Transmisión: i-Shift, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 R 22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 R 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 315/80 R 22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Matrícula: 67-BXV-9
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Ilmajousitus
- Kohdevalot
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoilers
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance

= Plus d'informations =

Transmission: i-Shift, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 315/80 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Numéro d'immatriculation: 67-BXV-9
- Aluminijski spremnik goriva
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Távirányításos központi zár
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Zendapparatuur

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Transmissie: i-Shift, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 385/65 R 22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65 R 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 R 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 3: Bandenmaat: 315/80 R 22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Kenteken: 67-BXV-9
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Drivstofftank i aluminium
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Spotlights
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Reflektory
- Sprzęg
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Pędnia: i-Shift, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 315/80 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Numer rejestracyjny: 67-BXV-9
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Transmissão: i-Shift, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 R 22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 R 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 315/80 R 22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Número de registo: 67-BXV-9
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Сцепление
- Точечные лампы

= Дополнительная информация =

Трансмиссия: i-Shift, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 385/65 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Размер шин: 385/65 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 3: Размер шин: 315/80 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Регистрационный номер: 67-BXV-9
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Reflektory
- Spojka
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Spotlights
- Värmare

= Ytterligare information =

Transmission: i-Shift, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 R 22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65 R 22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 R 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 3: Däckets storlek: 315/80 R 22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Registreringsnummer: 67-BXV-9
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Uzaktan merkezi kilitleme
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
€ 24900 Net
2014
815395 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Vuren
Kleyn Trucks
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 29750 Net
2016
763213 km
Forţă 420 c.p. (309 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 15846 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Gilze
Luați legătura cu vânzătorul
€ 33900 Net
2015
829852 km
Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16805 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Velddriel
Luați legătura cu vânzătorul
€ 26950 Net
2014
1024454 km
Forţă 666 c.p. (490 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul
€ 26800 Net
2015
940500 km
Forţă 540 c.p. (397 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 13040 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Ede
Luați legătura cu vânzătorul
€ 31950 Net
2015
408655 km
Forţă 419 c.p. (308 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 9350 kg Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Vuren
Kleyn Trucks
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 57500 Net
2015
793355 km
Forţă 510 c.p. (375 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 22425 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Andelst
Luați legătura cu vânzătorul
€ 29000 Net
2014
759000 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 6 Capacitate de încărcare 14415 kg
Țările de Jos, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 29000 Net
2014
830000 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 6 Capacitate de încărcare 14415 kg
Țările de Jos, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 26950 Net
2017
729019 km
Forţă 435 c.p. (320 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16045 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2014
487323 km
Forţă 449 c.p. (330 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 22630 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/resort
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2012
1158635 km
Forţă 378 c.p. (278 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16570 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Oirschot
Luați legătura cu vânzătorul
€ 39800 Net
2016
743874 km
Forţă 469 c.p. (345 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 15163 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Rijnsburg
Luați legătura cu vânzătorul
€ 36400 Net
2011
488308 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16170 kg Formula roţilor 6x4
Țările de Jos, Veghel
BAS World
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 36400 Net
2011
488308 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16170 kg Formula roţilor 6x6
Țările de Jos, Veghel
BAS World
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 39750 Net
2013
476338 km
Forţă 320 c.p. (235 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 10685 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul
€ 26500 Net
2014
946792 km
Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 15065 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Beuningen
Luați legătura cu vânzătorul
€ 29950 Net
2013
750357 km
Euro Euro 5 Combustibil diesel
Țările de Jos, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 29900 Net
2013
746008 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 13485 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Vuren
Kleyn Trucks
21 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 39950 Net
2014
437137 km
Forţă 320 c.p. (235 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 10685 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Meerkerk
Luați legătura cu vânzătorul