Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem

PDF
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 1 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 2 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 3 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 4 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 5 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 6 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 7 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 8 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 9 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 10 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 11 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 12 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 13 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 14 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 15 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 16 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 17 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 18 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 19 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 20 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 21 - Autoline
Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem | Imagine 22 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/22
PDF
€ 26500
Preţ net
€ 32065
Preţ cu TVA inclusă
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Scania
Prima înmatriculare: 2011-06-22
Kilometraj: 738880 km
Capacitatea de încărcare: 14080 kg
Greutate proprie: 11920 kg
Greutate cu încărcătura: 26000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos ANDELST6553 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: 44840
Este posibilă achiziționarea în leasing
Data publicării: Jul 4, 2025
Descriere
Dimensiuni de gabarit: 8.8 m × 2.5 m × 3.4 m
Motor
Forţă: 400 c.p. (294 kW)
Combustibil: diesel
Volum: 12740 cm³
Euro: Euro 5
Cutie de viteze
Tip: automat
Axe
Număr de axe: 3
Formula roţilor: 6x2
Bară de suspensie: resort/pneumo
Interaxă: 4700 mm
Roţi duble
Primul ax: 315/80 22.5
Al doilea ax: 315/80 22.5
Al treilea ax: 315/80 22.5
Frâne
ABS
EBS
Retarder
Interior și confort
Cruiz control
Parasolar
Opțiuni suplimentare
Aer conditionat
Elevator geamuri electric
Multimedia
Autoradio: CD
Funcții de siguranță
Blocare diferenţialului
Completare adăugătoare
PTO
Stare
Stare: second hand

Informaţie suplimentară — Camion cu cârlig Scania G 400 Retarder VDL 21 Ton haakarmsysteem

Română
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Euro 5
- Liftable and steering axle
- Roof hatch

= Remarks =

- VDL 21 Ton hooklift (type S 21 6200)
- System length 620 cm
- Hook height 157 cm
- Extendable rear bumper
- Trailer coupling prepared
- Diesel engine DC 13 05 L01
- Gearbox GRS905R
- Injection system Common Rail
- Scania Retarder
- In good condition!

= More information =

General information
Number of doors: 2
Cab: day

Transmission
Transmission: Opticruise 3p, Automatic

Axle configuration
Tyre size: 315/80 22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Make axles: Anders; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%

Interior
Number of seats: 2

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Euro 5
- Алуминиев горивен резервоар
- Люк на тавана
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- Střešní okno
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachluke
- Euro 5
- Hebbare gelenk asche

= Anmerkungen =

- VDL 21 Tonnen des Abrollkipper (Typ S 21 6200)
- Systemlänge 620 cm
- Hakenhöhe 157 cm
- Ausziehbare Unterfahrschutz
- AHK vorbereitet
- Dieselmotor DC 13 05 L01
- Getriebe GRS905R
- Common Rail Einspritzsystem
- Scania Retarder
- In guten Zustand!

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: Opticruise 3p, Automatik

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Marke Achsen: Anders; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Euro 5
- Taglem

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: Opticruise 3p, Automatisk

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Akselfabrikat: Anders; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%

Interiør
Antal sæder: 2

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Euro 5
- Άνοιγμα οροφής
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- Depósito de combustible de aluminio
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Euro 5

= Comentarios =

- Sistema de gancho VDL de 21 toneladas (tipo S 21 6200)
- Longitud del sistema 620 cm.
- Altura del gancho 157 cm.
- Parachoques trasero extensible
- Bozal de captura preparado
- Motor diésel DC 13 05 L01
- Caja de cambios GRS905R
- Sistema de inyección Common Rail
- Retardador Scania
- ¡En buen estado!

= Más información =

Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: Opticruise 3p, Automático

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Marca de ejes: Anders; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%

Interior
Número de plazas sentadas: 2

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Euro 5
- Kattoluukku
= Plus d'options et d'accessoires =

- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 5
- Réservoir de carburant en aluminium
- Trappe de toit

= Remarques =

- Système de levage à bras VDL 21 tonnes (type S 21 6200)
- Longueur du système 620 cm
- Hauteur du crochet 157 cm
- Pare-chocs arrière extensible
- Attrape museau préparé
- Moteur Diesel DC 13 05 L01
- Boîte de vitesses GRS905R
- Système d'injection Common Rail
-Ralentisseur Scania
- En bon état !

= Plus d'informations =

Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour

Transmission
Transmission: Opticruise 3p, Automatique

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Marque essieux: Anders; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%

Intérieur
Nombre de places assises: 2

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Aluminijski spremnik goriva
- Euro 5
- Krovni otvor
- Alumínium üzemanyagtartály
- Euro 7
- Tetőablak
- Euro 5
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Trapă de plafon
- Botola
- Euro 5
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Aanvullende opties en accessoires =

Exterieur
- Aluminium brandstoftank

Interieur
- Dakluik

Overige
- Euro 5 motor
- Hefbare gestuurde naloopas

= Bijzonderheden =

- VDL 21 Ton haakarmsysteem (type S 21 6200)
- Systeemlengte 620 cm
- Haakhoogte 157 cm
- Uitschuifbare achterbumper
- Vangmuil voorbereid
- Dieselmotor DC 13 05 L01
- Versnellingsbak GRS905R
- Injectie systeem Common Rail
- Scania Retarder
- In nette staat!

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: Opticruise 3p, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80 22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Merk assen: Anders; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Drivstofftank i aluminium
- Euro 5
- Takluke
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Euro 5
- Luk dachowy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: Opticruise 3p, Automat

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Produkcja osi: Anders; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Depósito de combustível em alumínio
- Escotilha do tejadilho
- Euro 5

= Mais informações =

Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: Opticruise 3p, Automática

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Marca de eixos: Anders; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%

Interior
Número de bancos: 2

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Евро 5
- Люк на крыше
- Подъемная и управляемая ось

= Примечания =

- VDL 21 тонн (тип S 21 6200)
- Длина системы 620 см
- Высота захвата 157 см
- Выдвижной задний бампер
- Возможность монтажа фаркопа
- Дизельный двигатель DC 13 05 L01
- Коробка передач GRS905R
- Система впрыска Common Rail
- Ретардер Scania
- В хорошем состоянии!

= Дополнительная информация =

Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: Opticruise 3p, Автоматическая

Конфигурация осей
Размер шин: 315/80 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Марка мостов: Anders; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%

Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 5
- Hliníková palivová nádrž
- Strešný otvor
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Euro 5
- Taklucka

= Ytterligare information =

Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag

Transmission
Transmission: Opticruise 3p, Automatisk

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80 22.5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Fabrikat av axlar: Anders; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%

Interiör
Antal sittplatser: 2

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Alüminyum yakıt deposu
- Euro 5
- Tavan kapağı
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
€ 32000 Net
2011
665227 km
Forţă 362 c.p. (266 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 19085 kg Formula roţilor 8x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Andelst
CLEANMAT
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 35000 Net
2011
665227 km
Forţă 362 c.p. (266 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 19085 kg Formula roţilor 8x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Andelst
CLEANMAT
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 79000 Net
2019
319592 km
Forţă 450 c.p. (331 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 13875 kg Formula roţilor 6x4 Bară de suspensie resort/resort
Țările de Jos, Andelst
CLEANMAT
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 28750 Net
2016
1148018 km
Forţă 450 c.p. (331 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 17870 kg Formula roţilor 8x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Meerkerk
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 25950 Net
2014
1024454 km
Forţă 666 c.p. (490 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Meerkerk
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 49500 Net
2015
482987 km
Forţă 451 c.p. (331 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 22430 kg Formula roţilor 8x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Andelst
CLEANMAT
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 26950 Net
2013
1142566 km
Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 15940 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Roosendaal
Luați legătura cu vânzătorul
€ 89500 Net
2016
678347 km
Forţă 411 c.p. (302 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 20095 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Andelst
CLEANMAT
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 115000 Net
2008
328078 km
Forţă 480 c.p. (353 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 10500 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Andelst
CLEANMAT
14 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 24900 Net
2016
1023694 km
Forţă 450 c.p. (331 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 22185 kg Formula roţilor 8x2
Țările de Jos, Schiedam
S-TRUCKS B.V.
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 27900 Net
2013
746008 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 13485 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
€ 27500 Net
2008
392650 km
Forţă 340 c.p. (250 kW) Euro Euro 4 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 14320 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Rheden
Luați legătura cu vânzătorul
€ 29950
2011
650081 km
Forţă 360 c.p. (265 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16975 kg Formula roţilor 6x4 Bară de suspensie resort/resort
Țările de Jos, Hoofddorp
AUTOBEDRIJF RIF B.V.
1 an pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 30900 Net
2008
546127 km
Forţă 380 c.p. (279 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 15030 kg Formula roţilor 8x2
Țările de Jos, Veghel
Luați legătura cu vânzătorul
€ 22900 Net
2010
590885 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 13605 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
€ 21750 Net
2012
645072 km
Forţă 360 c.p. (265 kW) Euro Euro 5 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 22595 kg Formula roţilor 8x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Meerkerk
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 32900 Net
2019
1196984 km
Forţă 450 c.p. (331 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16135 kg Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
€ 34500 Net
2015
564000 km
Forţă 411 c.p. (302 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Tegelen
Janssen Trucks
16 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 32750 Net
2014
733403 km
Forţă 519 c.p. (381 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 15845 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Venlo
GAST TRUCKS VENLO BV
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 85000 Net
2020
251938 km
Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 6x2
Țările de Jos, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul