Camion cu cârlig DAF FAQ CF 430 VDL 30 Ton haakarmsysteem









































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul














- Coupling 40 mm
- Euro 6
- Liftable and steering axle
- Rental container truck
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- VDL 30 ton hooklift (type: S-30-6400)
- System length 640 cm
- Adjustable hook height
- Hydraulic container outside locking
- Multifaster hydraulic connection
- Extendable rear bumper
- Stainless steel toolbox
- Retarder (Engine + Exhaust Brake)
- 9 Ton front axle!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 86-BTX-4
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/55 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 1: Tyre size: 385/55 22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering
Rear axle 2: Tyre size: 315/70 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Reduction: single reduction
Rear axle 3: Tyre size: 385/55 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering
Interior
Number of seats: 2
Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
- Люк на тавана
- Střešní okno
- AHK 40 mm
- Dachluke
- Euro 6
- Hebbare gelenk asche
- Vermietung abrollkipper
= Anmerkungen =
- VDL 30 Tonnen des Abrollkipper (Typ: S-30-6400)
- Systemlänge 640 cm
- Verstellbare Hakenhöhe
- Hydraulische Behälter außen verriegelung
- Multifaster Hydraulisch anschluss
- Ausziehbarer hinterer unterfahrschutz
- Aufbewahrungsbox aus Edelstahl
- Retarder (Motor + Abgasbremse)
- 9 Tonnen Vorderachse!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 86-BTX-4
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/55 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/55 22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/55 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
- Euro 6
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 86-BTX-4
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/55 22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/55 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Interiør
Antal sæder: 2
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Άνοιγμα οροφής
- Camión portacontenedores de alquiler
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Euro 6
= Comentarios =
- Sistema de elevación con gancho VDL de 30 toneladas (tipo: S-30-6400)
- Longitud del sistema 640 cm
- Altura del gancho ajustable
- Bloqueo exterior del contenedor hidráulico
- Conexión hidráulica multifaster
- Parachoques trasero extensible
- Caja de almacenamiento de acero inoxidable
- Retardador (Motor + Freno de escape)
- ¡Eje delantero de 9 toneladas!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 86-BTX-4
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/55 22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/55 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Kattoluukku
- Camion porteconteneur à louer
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 6
- Trappe de toit
= Remarques =
- Système de levage à crochet VDL 30 tonnes (type : S-30-6400)
- Longueur du système 640 cm
- Hauteur du crochet réglable
- Conteneur hydraulique à verrouillage extérieur
- Connexion hydraulique Multifaster
- Pare-chocs arrière extensible
- Boîte de rangement en acier inoxydable
- Ralentisseur (Moteur + Frein sur échappement)
- Essieu avant de 9 tonnes !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 86-BTX-4
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/55 22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/55 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Krovni otvor
- Tetőablak
- Trapă de plafon
- Euro 6
Interieur
- Dakluik
Overige
- Euro 6
- Hefbare gestuurde naloopas
- Huur Container wagen
- Vangmuil 40 mm
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- VDL 30 Ton haakarmsysteem (type: S-30-6400)
- Systeemlengte 640 cm
- Verstelbare haakhoogte
- Hydraulische container buitenborging
- Multifaster hydraulische aansluiting
- Uitschuifbaar achterbumper
- RVS opbergkist
- Retarder (Engine + Exhaust Brake)
- 9 Ton vooras!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 86-BTX-4
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/55 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 1: Bandenmaat: 385/55 22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 3: Bandenmaat: 385/55 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
- Takluke
- Euro 6
- Luk dachowy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 86-BTX-4
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/55 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/55 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 86-BTX-4
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/55 22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Redução: redução simples
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/55 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Interior
Número de bancos: 2
Manutenção
APK (MOT): testado até feb. 2026
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Грузовик для аренды
- Евро 6
- Люк на крыше
- Подъемная и управляемая ось
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 40 мм
= Примечания =
- 30-тонная система VDL (тип: S-30-6400)
- Длина системы 640 см
- Регулируемая высота крюка
- Наружняя блокировка контейнера
- Гидравлическое соединение Multifaster
- Выдвижной задний бампер
- Инструментальный ящик из нержавеющей стали
- Ретардер (двигатель + моторный тормоз)
- 9-тонный передний мост!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 86-BTX-4
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/55 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Размер шин: 385/55 22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Размер шин: 315/70 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Редуктор: один редуктор
Задний мост 3: Размер шин: 385/55 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Strešný otvor
- Euro 6
- Taklucka
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Registreringsnummer: 86-BTX-4
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/55 22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/55 22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Minskning: enda minskning
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/55 22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Interiör
Antal sittplatser: 2
Underhåll
MOT: besiktigat till feb. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Tavan kapağı