Autobasculantă MAN TGS 28.420 6x6 Kipper / Kraan















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





















Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg
Kran: HMF 1643 Z, Baujahr 2017, hinter der Kabine
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Michel Derks oder Robin Paau, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Kran: HMF 1643 Z, produktionsår 2017, bag førerhuset
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Michel Derks eller Robin Paau for yderligere oplysninger
YOM: 2017
KM: 349.988
HMF 1643 Z Crane
Radio remote
Isolated Hyva Tipper
Camera system
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg
Functional
Crane: HMF 1643 Z, year of manufacture 2017, behind the cab
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact Michel Derks or Robin Paau for more information
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg
Grúa: HMF 1643 Z, año de fabricación 2017, detrás de la cabina
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Michel Derks o Robin Paau para obtener más información.
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Grue: HMF 1643 Z, année de construction 2017, derrière la cabine
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Michel Derks ou Robin Paau pour plus d'informations
BJ: 2017
KM: 349.988
HMF 1643 Z Kraan
Radio remote
Geïsoleerde Hyva kipper
Camera systeem
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg
Functioneel
Kraan: HMF 1643 Z, bouwjaar 2017, achter de cabine
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Michel Derks of Robin Paau
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Żuraw: HMF 1643 Z, rok produkcji 2017, z tyłu kabiny
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Michel Derks lub Robin Paau
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg
Grua: HMF 1643 Z, ano de fabrico 2017, atrás da cabina
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Michel Derks ou Robin Paau para obter mais informações
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Кран: HMF 1643 Z, год выпуска 2017, сзади кабины
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Michel Derks или Robin Paau для получения дополнительной информации
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg
Kran: HMF 1643 Z, byggnadsår 2017, bakom kabinen
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Michel Derks eller Robin Paau för mer information