Autobasculantă MAN 18.285 LE280B Abrollkipper 6x2 Manual





































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul







Abrollkipper SA 26L
6x2
vorn blattgefedert - hinten luftgefedert
Differentialsperre
Manualgetriebe
Euro 3
zGG 25.500kg - Nutzlast 15.000kg
Total-Länge LKW 8.11m
3. Achse höhenverstellbar und lenkbar
Reifen 70%
Radstand 4.10m
400L Tank
Sonnenblende
Nebelscheinwerfer
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 1: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Rear axle 2: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Price: On request
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
anno 06/2002
km 837.240
scarrabile SA 26L
6x2
anteriore balestrato - posteriore pneuatico
bloccaggio differenziale
cambio manuale
Euro 3
PTT 25.500kg - portata
lunghezza totale del veicolo 8.11m
3. asse sterzante e sollevabile
gomme 70%
passo 4.10m
serbatoio 400L
visiera parasole
fari fendinebbia
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Achteras 2: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Prijs: Op aanvraag
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 1: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri