Autobasculantă IVECO Turbostar 190-30 , Manual , V8 , 3 way tipper , Spring suspensio



































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul
















- Leaf spring suspension
- Tipper hydraulics
= Remarks =
Bodywork: 3-way tipper
Tipper: Left / Right / Back
= More information =
General information
Cab: 190-30, double
Axle configuration
Tyre size: 315/80 R - 22.5
Front axle: Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 5%
Rear axle 1: Tyre profile left inner: 10%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 10%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Functional
Height of cargo floor: 145 cm
Pump: Yes
Tipper: Left / Right / Back
Environment
Emission class: Euro 0
Additional information
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Хидравлика на самосвала
- Vyklápěcí hydraulika
- Blattfederung
- Kipphydraulik
= Anmerkungen =
Aufbau: 3-Seiten-Kipper
Kipper: Links / Rechts / Hinten
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: 190-30, doppelt
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80 R - 22.5
Vorderachse: Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 5%
Hinterachse 1: Reifen Profil links innnerhalb: 10%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 10%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Funktionell
Höhe der Ladefläche: 145 cm
Pumpe: Ja
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Umwelt
Emissionsklasse: Euro 0
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Tipladshydraulik
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: 190-30, dobbeltseng
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80 R - 22.5
Foraksel: Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 5%
Bagaksel 1: Dækprofil venstre indvendige: 10%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Funktionelle
Gulvhøjde i lastrum: 145 cm
Pumpe: Ja
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage
Miljø
Emissionsklasse: Euro 0
Yderligere oplysninger
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Hidráulica de volquete
- Suspensión
= Más información =
Información general
Cabina: 190-30, doble
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80 R - 22.5
Eje delantero: Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 5%
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda interior: 10%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Funcional
Altura piso de carga: 145 cm
Bomba: Sí
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera
Medio ambiente
Clase de emisión: Euro 0
Información complementaria
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Hydraulique
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: 190-30, double
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80 R - 22.5
Essieu avant: Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 5%
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche interne: 10%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Pratique
Hauteur du plancher de chargement: 145 cm
Pompe: Oui
Kipper: Gauche / Droite / Arrière
Environnement
Classe d'émission: Euro 0
Informations complémentaires
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Rugós felfüggesztés
- Suspensie pe arcuri
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Dubbele banden
- Kiphydrauliek
= Bijzonderheden =
only copies of registation documents !!!
Opbouw: 3-zijdenkipper
Kipper: Links / Rechts / Achter
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: 190-30, dubbel
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80 R - 22.5
Vooras: Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 5%
Achteras 1: Bandenprofiel linksbinnen: 10%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Functioneel
Hoogte laadvloer: 145 cm
Pomp: Ja
Kipper: Links / Rechts / Achter
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Hydraulikk for tippvogn
- Hydraulika
- Resory
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: 190-30, podwójny
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80 R - 22.5
Oś przednia: Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 5%
Oś tylna 1: Profil opon lewa wewnętrzna: 10%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Funkcjonalność
Wysokość podłogi ładowni: 145 cm
Pompa: Tak
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył
Ochrona środowiska
Klasa emisji: Euro 0
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: 190-30, duplo
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80 R - 22.5
Eixo dianteiro: Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 5%
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu interior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Funcional
Altura do piso da bagageira: 145 cm
Bomba: Sim
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder
Ambiente
Classe de emissões: Euro 0
Informações adicionais
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Гидравлическая система самосвала
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: 190-30, двухспальная
Конфигурация осей
Размер шин: 315/80 R - 22.5
Передний мост: Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 5%
Задний мост 1: Профиль шин левое внутреннее: 10%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Функциональность
Высота грузового пола: 145 cm
Насос: Да
Самосвал: Слева / Справа / Сзади
Экология
Уровень выбросов: Euro 0
Дополнительная информация
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Bladfjäder
- Tippvagnshydraulik
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: 190-30, dubbel
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80 R - 22.5
Framaxel: Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 5%
Bakaxel 1: Däckprofil inuti vänster: 10%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 10%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Funktionell
Höjd på lastgolv: 145 cm
Pump: Ja
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom
Miljö
Utsläppsklass: Euro 0
Ytterligare information
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Yaprak yaylı süspansiyon