Autoline » Semiremorci accidentate » Semiremorci frigorifice accidentate » Semiremorci frigorifice Schmitz Cargobull accidentate » Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate »

Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate

PDF
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 1 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 2 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 3 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 4 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 5 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 6 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 7 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 8 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 9 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 10 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 11 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 12 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 13 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 14 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 15 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 16 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 17 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 18 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 19 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 20 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 21 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 22 - Autoline
Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate | Imagine 23 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/23
PDF
€ 12450
Preţ net
Luați legătura cu vânzătorul
Modelul: CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn
Anul: 2017-04
Prima înmatriculare: 2017-04
Capacitatea de încărcare: 32568 kg
Greutate proprie: 9432 kg
Greutate cu încărcătura: 42000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: 21262
Data publicării: mai mult de o lună
Descriere
Dimensiuni de gabarit: 14.04 m × 2.6 m × 4 m
Caroserie
Dimensiunile caroseriei: 13.32 m × 2.47 m × 2.6 m
Uşi din spate
Axe
Număr de axe: 3
Interaxă: 8910 mm
Frâne
ABS
Stare
Stare: după accident

Informaţie suplimentară — Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate

Română
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Carrier Vector
- Disc brakes
- Meat
- Multi / Dual temp

= Remarks =

Floor is broken

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: arată contacte
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Cooling engine: diesel and electric (14823 operating hours diesel; 3614 electric)
Visual appearance: good
Registration number: OP-30-RS
Cool unit make: Carrier
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Carrier Vector
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
= Další možnosti a příslušenství =

- Carrier Vector
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení

= Další informace =

Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (14823 provozní hodiny diesel; 3614 elektrický)
Optický stav: dobrý
Registrační číslo: OP-30-RS
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Carrier Vector
- Fleisch
- Luftfederung
- Multi / Dual temp
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

Boden ist gebrochen

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: arată contacte
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (14823 Betriebsstunden Diesel; 3614 elektrisch)
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: OP-30-RS
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (14823 driftstimer diesel; 3614 elektrisk)
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: OP-30-RS
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Carrier Vector
- Multi / Dual temp
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Carni
- Carrier Vector
- Frenos de disco
- Multi / Dual temp
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (14823 horas de funcionamiento diésel; 3614 eléctrico)
Estado óptico: bueno
Matrícula: OP-30-RS
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Carrier Vector
- Freins à disque
- Multi / Dual temp
- Suspension pneumatique
- Viande

= Remarques =

Le fond est dechire

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Moteur frigorifique: diesel et électrique (14823 heures de fonctionnement diesel; 3614 électrique)
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: OP-30-RS
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Carrier Vector
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Carrier Vector
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek

= További információk =

Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hűtőmotor: dízel és elektromos (14823 üzemóra dízel; 3614 elektromos)
Optikai állapot: jó
Rendszám: OP-30-RS
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Carrier Vector
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Carrier Vector
- Freni a disco
- Multi / Dual temp
- Sospensioni pneumatiche

= Ulteriori informazioni =

Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (14823 ore di funzionamento diesel; 3614 elettrico)
Stato ottico: buono
Numero di immatricolazione: OP-30-RS
= Aanvullende opties en accessoires =

- Carrier Vector
- Luchtvering
- Multi / Dual temp
- Schijfremmen
- Vlees

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: arată contacte
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Koelmotor: diesel en elektrisch (14823 draaiuren diesel; 3614 elektrisch)
Optische staat: goed
Kenteken: OP-30-RS
Merk koeleenheid: Carrier
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Carrier Vector
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (14823 godziny pracy olej napędowy; 3614 elektryczny)
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: OP-30-RS
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Carni
- Carrier Vector
- Multi / Dual temp
- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (14823 horas de funcionamento diesel; 3614 elétrico)
Aspeto visual: bom
Número de registo: OP-30-RS
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
= Дополнительные опции и оборудование =

- Carrier Vector
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (14823 часы работы дизельное топливо; 3614 электрический)
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: OP-30-RS
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie

= Ďalšie informácie =

Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (14823 prevádzkové hodiny diesel; 3614 elektrický)
Optický stav: dobré
Registračné číslo: OP-30-RS
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Motor för kylning: diesel och el (14823 körtimmar diesel; 3614 elektriska)
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: OP-30-RS
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
€ 15950 Net
2017
Capacitate de încărcare 33324 kg Greutate proprie 9600 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 15950 Net
2017
Capacitate de încărcare 33131 kg Greutate proprie 8869 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Maarsbergen
Van der Burg Trucks en Trailers B.V.
7 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 15950 Net
2017
Capacitate de încărcare 33131 kg Greutate proprie 8869 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Maarsbergen
Van der Burg Trucks en Trailers B.V.
7 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 12950 Net
2015
Capacitate de încărcare 30050 kg Greutate proprie 8950 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 11950 Net
2015
Capacitate de încărcare 32893 kg Greutate proprie 9107 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 11950 Net
2015
Capacitate de încărcare 33098 kg Greutate proprie 8902 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 16450 Net
2016
Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
€ 16450 Net
2016
Capacitate de încărcare 32625 kg Greutate proprie 9375 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
€ 12950 Net
2013
Capacitate de încărcare 32330 kg Greutate proprie 9670 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 15450 Net
2013
Capacitate de încărcare 32457 kg Greutate proprie 9543 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 8950 Net
2015
Capacitate de încărcare 30000 kg Greutate proprie 9000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 11950 Net
2013
Capacitate de încărcare 32330 kg Greutate proprie 9670 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 12450 Net
2013
Capacitate de încărcare 30000 kg Greutate proprie 9000 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 16450 Net
2016
Capacitate de încărcare 32625 kg Greutate proprie 9375 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
€ 16450 Net
2016
Capacitate de încărcare 32625 kg Greutate proprie 9375 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
€ 16450 Net
2016
Capacitate de încărcare 32625 kg Greutate proprie 9375 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
€ 16950 Net
2017
Capacitate de încărcare 33131 kg Greutate proprie 8869 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Maarsbergen
Van der Burg Trucks en Trailers B.V.
7 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 11950 Net
2015
Capacitate de încărcare 33098 kg Greutate proprie 8902 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 16450 Net
2016
Capacitate de încărcare 32625 kg Greutate proprie 9375 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
€ 21650 Net
2018
Capacitate de încărcare 33289 kg Greutate proprie 8711 kg Număr de axe 3
Țările de Jos, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul