Semiremorcă frigorifica Schmitz Cargobull CV 1950 , Meat vidande, Penderie Mult dual Fleisch Rohrbahn accidentate















































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul













































- Air suspension
- Carrier Vector
- Disc brakes
- Meat
- Multi / Dual temp
= Remarks =
Floor is broken
Cool unit brand: Carrier
= Dealer information =
Homepage: arată contacte
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Cooling engine: diesel and electric (14823 operating hours diesel; 3614 electric)
Visual appearance: good
Registration number: OP-30-RS
Cool unit make: Carrier
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Carrier Vector
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (14823 provozní hodiny diesel; 3614 elektrický)
Optický stav: dobrý
Registrační číslo: OP-30-RS
- Carrier Vector
- Fleisch
- Luftfederung
- Multi / Dual temp
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
Boden ist gebrochen
Kühlgerät Marke: Carrier
= Firmeninformationen =
Homepage: arată contacte
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (14823 Betriebsstunden Diesel; 3614 elektrisch)
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: OP-30-RS
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (14823 driftstimer diesel; 3614 elektrisk)
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: OP-30-RS
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Multi / Dual temp
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
- Carni
- Carrier Vector
- Frenos de disco
- Multi / Dual temp
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (14823 horas de funcionamiento diésel; 3614 eléctrico)
Estado óptico: bueno
Matrícula: OP-30-RS
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Levyjarrut
- Carrier Vector
- Freins à disque
- Multi / Dual temp
- Suspension pneumatique
- Viande
= Remarques =
Le fond est dechire
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Moteur frigorifique: diesel et électrique (14823 heures de fonctionnement diesel; 3614 électrique)
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: OP-30-RS
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- Carrier Vector
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
= További információk =
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hűtőmotor: dízel és elektromos (14823 üzemóra dízel; 3614 elektromos)
Optikai állapot: jó
Rendszám: OP-30-RS
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
- Carrier Vector
- Freni a disco
- Multi / Dual temp
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (14823 ore di funzionamento diesel; 3614 elettrico)
Stato ottico: buono
Numero di immatricolazione: OP-30-RS
- Carrier Vector
- Luchtvering
- Multi / Dual temp
- Schijfremmen
- Vlees
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: arată contacte
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Koelmotor: diesel en elektrisch (14823 draaiuren diesel; 3614 elektrisch)
Optische staat: goed
Kenteken: OP-30-RS
Merk koeleenheid: Carrier
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Skivebremser
- Carrier Vector
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (14823 godziny pracy olej napędowy; 3614 elektryczny)
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: OP-30-RS
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Carni
- Carrier Vector
- Multi / Dual temp
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (14823 horas de funcionamento diesel; 3614 elétrico)
Aspeto visual: bom
Número de registo: OP-30-RS
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Carrier Vector
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (14823 часы работы дизельное топливо; 3614 электрический)
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: OP-30-RS
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (14823 prevádzkové hodiny diesel; 3614 elektrický)
Optický stav: dobré
Registračné číslo: OP-30-RS
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Motor för kylning: diesel och el (14823 körtimmar diesel; 3614 elektriska)
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: OP-30-RS
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon