Remorcă transport agabaritic Fliegl DTS 300 nou

PDF
Remorcă transport agabaritic Fliegl DTS 300 nou - Autoline
Remorcă transport agabaritic Fliegl DTS 300 nou | Imagine 1 - Autoline
Remorcă transport agabaritic Fliegl DTS 300 nou | Imagine 2 - Autoline
Remorcă transport agabaritic Fliegl DTS 300 nou | Imagine 3 - Autoline
Remorcă transport agabaritic Fliegl DTS 300 nou | Imagine 4 - Autoline
Remorcă transport agabaritic Fliegl DTS 300 nou | Imagine 5 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/5
PDF
Preţ:
la cerere
Solicită prețul
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: Fliegl
Modelul: DTS 300
Anul: 2025-02
Capacitatea de încărcare: 23400 kg
Greutate proprie: 6600 kg
Greutate cu încărcătura: 30000 kg
Locul de amplasare: România Iași8143 km față de tine
Este posibilă achiziționarea în leasing
Este posibilă achiziționarea prin credit
Data publicării: Mar 17, 2025
Autoline ID: WP32253
Caroserie
Şasiu: din oțel galvanizat
Axe
Număr de axe: 3
Bară de suspensie: resort/resort
Roţi duble
Dimensiunea cauciucului: 235 / 75 R 17,5
Frâne: cu valţuri
Frâne
EBS
Stare
Stare: nou
Garanția: 1 an
Informaţie suplimentară
Culoare: argintiu
Servicii suplimentare

Informaţie suplimentară — Remorcă transport agabaritic Fliegl DTS 300 nou

Română
Remorcă
10 Construcție din oțel imbinat prin sudura.
20 Masă de întoarcere cu placă rotativă puternică.
30 Picioare de aterizare pliabile în spate.
40 2 cale de roată cu suport.
50 Protectii laterale sub aluminiu.
60 Pres de noroi pe toată lățimea în spate.
70 Apărătoare de noroi semi rotunda axa 1 cu clapete de noroi ex-spray. Ex-spray clapete de noroi după axa a 2-a și a 3-a
80 1 suport roată de rezervă.
90 1 cutie de depozitare PVC, l=620/h=360/d=440 mm, cu blocare.
100 Extensie laterală trasabilă la 3000 mm (nu la teșirea din spate).
(calea de roată a echipamentului de construcții transportabil nu trebuie să depășească lățimea cadrului exterior de 2550 mm)
110 depozitare pentru semifabricate de lemn în mijlocul patului joase.
120 semifabricate din lemn, 70 mm, pentru extindere la 3 000 mm.
Ancorare cu încărcătură joasă
130 1 pereche de decupaje pe de lebadă, fiecare 10 to. .
4 perechi de puncte de ancorare pentru curele din cadrul exterior pentru fiecare 5 to.
7 perechi de profile de ancorare la exterior deasupra profilului exterior, fiecare 10 to
1 x la gâtul de lebădă
6 x la patul jos
Prima ancorare max. 250 mm din față și din spate, distanța dintre legături max. 1100 mm
140 5 perechi de carcase de stâlpi introduse în podea, cu dimensiunile interne 70x40 mm, sau în loc de carcase de stâlp cu legături introduse în podea fiecare 5 to.
150 2 perechi de inele de ancorare pliabile suplimentare, fiecare 10 to
1 x la gât de găină
1 x încorporat în podea în spatele ultimei osii
echipament de remorcare remorcă cu bară de tracțiune
160 Bară de tractare cu inel de remorcare etanșat de 40 mm. (optional si 50 mm*)

Axe+suspensie
170 SAF axe frână cu tambur .
180 „Măsurare laser axe/șasiu” Reducerea uzurii anvelopelor și a consumului de combustibil.
190 suspensie parabolica.

Roți și anvelope
200 Dimensiune 235 / 75 R 17,5"
210 La alegerea producătorului
220 Jante de otel pentru anvelope duble, argintii.

Sistem de franare
230 Sistem de frânare cu conducte de aer cu 2 linii.
240 Frână de parcare cu arc pneumatic.
250 2 capete de cuplare inconfundabile in fata, cu cablu de conectare, Inkl.
260 ABS incl. senzor de sarcină, priză ABS în față, cu cablu de conectare Inkl.
270 sfat: Remorca este permisă doar să tragă de camioane care garantează funcționarea Inkl.
sistemul ABS!

Sistem electric
280 24 Volți, mai multe lumini de cameră, lumini laterale cu LED galbene.
290 2 lumini albe de poziție în față.
300 2 lumini de poziție alb/roșu în spate.
310 2 x 7 poli mufe inconfundabile in fata, cu cabluri de conectare.
320 1 lumină galbenă rotativă în spate, aprinsă luminile de poziţie (lumină detaşabilă).
330 2 perechi de plăci de avertizare cu LED dublu, extensibile la 3000 mm.

Podea
340 Gat de lebada cu placă de oțel în caroserie.
350 Cutie de depozitare încasată în teșit pe gatul de lebada.
360 Podea acoperita cu lemn moale de 70 mm, în zona roților cu plăcuță de oțel caroserie.
370 Teșire spate acoperita cu lemn moale de 70 mm.
380 Podea inferioara lungime 6500 mm cu teșire spate.

Rampe de acces
390 Rampe din oțel, 2 800 mm lungime, 750 mm lățime, mobile in lateral
400 Protecție suplimentară pentru rampă pliabilă în partea de jos (împotriva mișcării laterale, nu adecvat combinat cu mișcarea laterală hidraulică a rampelor)
410 Acoperite cu lemn .
420 Cu suport arc.
Afișează tot comentariul
Причіп
10 Зварна сталева конструкція.
20 Поворотний стіл з потужною обертовою плитою.
30 Складані задні посадочні ніжки.
40 2-колісна гусениця з опорою.
50 Бічні захисні кожухи під алюміній.
60 Грязьовий прес на всю ширину ззаду.
70 Напівкруглий бризковик осі 1 з бризковиками без розпилення. Бризковики після 2-го та 3-го моста
80 1 тримач запасного колеса.
90 1 ящик для зберігання з ПВХ, l=620/h=360/d=440 мм, з замком.
100 Бічний подовжувач, що буксирується до 3000 мм (без заднього зсуву).
(Колія коліс пересувного будівельного обладнання не повинна перевищувати 2550 мм зовнішньої ширини рами)
110 місце для зберігання дерев'яних напівфабрикатів в центрі низької платформи.
120 дерев'яні заготовки, 70 мм, для подовження до 3000 мм.
Анкерне кріплення для низьких навантажень
130 1 пара вирізів на лебеді, кожна від 10 до. .
4 пари точок кріплення для ременів на зовнішній рамі, кожна від 5 до .
7 пар анкерних профілів на зовнішній стороні над зовнішнім профілем, кожна від 10 до
1 x на лебединій шиї
6 x на нижньому ліжку
Перше анкерне кріплення макс. 250 мм спереду і ззаду, макс. 1100 мм макс. відстань між анкерами
140 5 пар корпусів стійок, що вставляються в підлогу, внутрішні розміри 70x40 мм, або замість корпусів стійок зі стяжками, що вставляються в підлогу кожні 5 до
150 2 пари додаткових складних анкерних кілець, кожне від 10 до
1 x гусяча шия
1 x вбудований в підлогу за останньою віссю
Обладнання для буксирування причепа на фаркопі
160 Фаркоп з ущільненим буксирним вушком 40 мм (опціонально також 50 мм*)

Осі + підвіска
170 Осі з барабанними гальмами SAF.
180 «Лазерне вимірювання осей/шасі» Зменшення зносу шин та витрати пального.
190 Параболічна підвіска.

Колеса та шини
200 Розмір 235 / 75 R 17.5»
210 Вибір виробника
220 Сталеві ободи для здвоєних шин, сріблясті.

Гальмівна система
230 2-лінійна пневматична гальмівна система.
240 Пневматичне стоянкове гальмо.
250 2 передні безпомилкові зчіпні головки, зі з'єднувальним кабелем, інк.
260 ABS вкл. датчик навантаження, передній роз'єм ABS, з'єднувальний кабель, інк.
270 Порада: Причіп може буксирувати тільки вантажні автомобілі, які гарантують функцію Inkl.
ABS!

Електрична система
280 24 В, кілька ліхтарів камер, жовті світлодіодні бічні ліхтарі.
290 2 білі габаритні вогні спереду.
300 2 біло-червоні габаритні вогні ззаду.
310 2 x 7-контактні незламні штекери спереду, зі з'єднувальними проводами.
320 1 жовтий ліхтар, що обертається, ззаду, габаритні вогні увімкнені (знімний ліхтар).
330 2 пари подвійних світлодіодних попереджувальних табличок, що висуваються до 3000 мм.

Підлога
340 Лебедина шия зі сталевою пластиною в кузові.
350 Ящик для зберігання, втоплений в лебедину шию зі скосом.
360 Підлога з 70-міліметровим покриттям з м'якої деревини в зоні коліс зі сталевою пластиною в кузові.
370 Задній шків, обшитий 70 мм м'якою деревиною.
380 Нижня підлога довжиною 6500 мм із задньою обшивкою.

Рампи доступу
390 Сталеві пандуси, довжина 2800 мм, ширина 750 мм, бічні рухомі
400 Додатковий захист відкидного пандуса в нижній частині (від бокового зсуву, не підходить у поєднанні з гідравлічним боковим зсувом пандусів)
410 З дерев'яними панелями.
420 З пружинною опорою.
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
Preț la cerere
2024
Capacitate de încărcare 18270 kg Greutate proprie 5730 kg Număr de axe 3
Austria, Deutsch Goritz
Luați legătura cu vânzătorul
€ 42900 Net
2024
Bară de suspensie pneumo/pneumo Număr de axe 2
Polonia, Siechnice
Luați legătura cu vânzătorul
€ 43750
2023
Număr de axe 3
Germania, Damme
Luați legătura cu vânzătorul
€ 37000 Net
2022
Capacitate de încărcare 17940 kg Greutate proprie 6060 kg Număr de axe 3
Estonia, Rapla
Luați legătura cu vânzătorul
€ 29900 Net
2021
Capacitate de încărcare 17500 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 6500 kg Număr de axe 3
Germania, Salzgitter
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2025
Bară de suspensie resort/pneumo Număr de axe 5
Turcia, Konya
Luați legătura cu vânzătorul
€ 30000 Net
2025
Capacitate de încărcare 15400 kg Bară de suspensie resort/pneumo Greutate proprie 5600 kg Număr de axe 2
Cehia, Chrudim
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2025
Capacitate de încărcare 24600 kg Greutate proprie 5400 kg Număr de axe 3
Danemarca, Horsens
Luați legătura cu vânzătorul
€ 35300 Net
2025
Bară de suspensie pneumo/pneumo
Polonia, Rzeszów
Luați legătura cu vânzătorul
€ 42900 Net
2025
Capacitate de încărcare 23660 kg Bară de suspensie pneumo/pneumo Greutate proprie 6340 kg Număr de axe 3
Estonia, Otepää
Luați legătura cu vânzătorul
Preț la cerere
2025
Bară de suspensie resort/pneumo
Turcia, Konya
Luați legătura cu vânzătorul