Remorcă platformă Tema TM-208 przyczepa 400x216cm, Carplatform 4021, laweta, platforma, nou

























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul


































Innenmaße: 400x216cm
Zulässiges Bruttogewicht des Anhängers: (DMC) 3000 kg
Leergewicht: 650kg
Anzahl der Achsen: 2 gebremste Achsen 1500 kg von der renommierten Firma AL-KO
AUSRÜSTUNG
- einen Anhänger mit speziellen Verstärkungen zwischen Rahmen und Achsen, um die beim Warentransport auftretenden Spannungen zu verringern
- R10C Räder
- Rahmen aus hochwertigem Baustahl, verzinkt, verschraubt
- wasserdichter, rutschfester Sperrholzboden
- verstärkte Rampen aus hochwertigem Lochblech,
- Rutschfeste Rampenkonstruktion aus Stahl mit ovalen Löchern, 2 m lang, einziehbar aus speziellen Tunneln hinter dem Nummernschild
- vordere und hintere Begrenzungsleuchten
- Heckkombinationsleuchten, die im Inneren der Verkleidung montiert sind und vor Beschädigungen schützen
- Unterlegkeile an der Frontplatte montiert
- Attraktor + Sockel
- Stützrad
- 13 PIN-Stecker
ZUSÄTZLICH BEZAHLTE OPTIONEN:
- Reserveradhalterung
- Reserverad
- Aluminiumseiten, alle offen mit der Möglichkeit der Demontage und Verwendung des Anhängers als Plattform
- hintere Wagenheberstützen (2 Stk.)
- AKS AL-KO - Spurstabilisierungssystem
- ANS KNOTT - KNOTT-Bremse mit automatischer Backeneinstellung und der Möglichkeit eines reibungslosen Rückwärtsmanövers
- Der Anhänger ist dank der seitlich angebrachten "Knöpfe" zur Montage der Karosserie (Plane + Rahmen) bereit.
Internal dimensions: 400x216cm
Permissible gross weight of the trailer: (DMC) 3000kg
Curb weight: 650kg
Number of axles: 2 braked axles 1500kg from the reputable company AL-KO
EQUIPMENT
- a trailer equipped with special reinforcements between the frame and axles to reduce stresses arising during the transport of goods
- R10C wheels
- frame made of high quality structural steel, galvanized, bolted
- waterproof, non-slip plywood floor
- reinforced ramps made of high quality perforated sheet,
- anti-slip ramp construction, steel, with oval holes, 2 m long, retractable from special tunnels located behind the license plate
- front and rear clearance lamps
- rear combination lamps, mounted inside the panel protecting against damage
- wheel chocks mounted on the front panel
- attractor + pedestal
- support wheel
- 13 PIN plug
ADDITIONAL PAID OPTIONS:
- spare wheel bracket
- spare wheel
- aluminum sides, all open with the possibility of dismantling and using the trailer as a platform
- rear jack supports (2 pcs.)
- AKS AL-KO - track stabilizing system
- ANS KNOTT - KNOTT brake with automatic jaw adjustment and the possibility of a smooth reversing maneuver
- the trailer, thanks to the "buttons" mounted on the sides, is ready to install the body (tarpaulin + frame)
Wymiary wewnętrzne: 400x216cm
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy: (DMC) 3000kg
Masa własna: 650kg
Liczba osi: 2 osie hamowane 1500kg renomowanej firmy AL-KO
WYPOSAŻENIE
- przyczepa wyposażona w specjalne wzmocnienia pomiędzy ramą a osiami zmniejszające naprężenia powstające podczas przewożenia towarów
- koła R10C
- rama wykonana z wysokiej jakości stali konstrukcyjnej, ocynkowana, skręcana
- podłoga ze sklejki wodoodpornej, antypoślizgowej
- najazdy wzmacniane wykonane z wysokiej jakości blachy perforowanej,
- konstrukcja najazdów antypoślizgowa, stalowa, z otworami owalnymi, długość 2 m, wysuwane ze specjalnych tuneli które znajdują się za tablicą rejestracyjną
- lampy obrysowe przednie oraz tylne
- tylne lampy zespolone, zamontowane wewnątrz panela chroniącego przed uszkodzeniami
- kliny pod koła zamontowane na przednim panelu
- przyciągarka + postument
- koło podporowe
- wtyczka 13 PIN
OPCJE DODATKOWO PŁATNE:
- wspornik koła zapasowego
- koło zapasowe
- burty aluminiowe, wszystkie otwierane z możliwością demontażu i używania przyczepy jako platformy
- podpory tylne lewarkowe (2szt.)
- AKS AL-KO – system stabilizujący tor jazdy
- ANS KNOTT – hamulec firmy KNOTT z automatyczną regulacją szczęk i możliwością płynnego manewru cofania
- przyczepa dzięki zamontowanym na burtach "guzikom" jest gotowa do montażu zabudowy (plandeka + stelaż)