Remorcă pentru transport containere GS Meppel AIC-2700 N - LIFTAS - LANDBOUW/EXPORT























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul



































- Air suspension
- Air suspension system
- Disc brakes
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 435/50 R19.5
Brakes: disc brakes
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 30%
Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Identification
Registration number: WN-GN-02
Additional information
Please contact Anton Meurs or Sales for more information
- Дискови спирачки
- Vzduchové odpružení
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 435/50 R19.5
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 30%
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Kennzeichen: WN-GN-02
Wenden Sie sich an Anton Meurs oder Sales, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 435/50 R19.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 30%
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: WN-GN-02
Kontakt Anton Meurs eller Sales for yderligere oplysninger
- Δισκόφρενα
- Frenos de disco
- Suspensión neumática
= Más información =
Tamaño del neumático: 435/50 R19.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Matrícula: WN-GN-02
Póngase en contacto con Anton Meurs o Sales para obtener más información.
- Levyjarrut
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 435/50 R19.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 30%
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Numéro d'immatriculation: WN-GN-02
Veuillez contacter Anton Meurs ou Sales pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- Tárcsafékek
- Suspensie pneumatică
- Sospensioni pneumatiche
- Enkele montering
- Luchtvering
- Lucht veringsysteem
- Nettenrek
- Schijfremmen
- Stuuras
= Bijzonderheden =
Merk : GS Meppel
Kenteken : WN-GN-02
Type : AIC-2700 N
Inrichting : Rollenbaan
Bouwjaar : 2004
Vering : Luchtvering
Triangel : Rechte vaste triangel
Trekoog : 40 mm
Banden : 435/50 R19.5 gemiddeld 60%
Afmetingen:
Werklengte : 6.980 mm
Vloerhoogte : 1.166 mm
Overige specificaties:
- Aanhangwagen uitgevoerd met een liftas
- Aanhangwagen uitgevoerd met een RVS gereedschapskist
- Aanhangwagen uitgevoerd met een nettenrek
- Aanhangwagen uitgevoerd met een reservewiel
= Meer informatie =
Bandenmaat: 435/50 R19.5
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 30%
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Kenteken: WN-GN-02
Neem voor meer informatie contact op met Anton Meurs of Sales
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 435/50 R19.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 30%
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Numer rejestracyjny: WN-GN-02
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Anton Meurs lub Sales
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 435/50 R19.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 30%
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de registo: WN-GN-02
Contacte Anton Meurs ou Sales para obter mais informações
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 435/50 R19.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 30%
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: WN-GN-02
Свяжитесь с Anton Meurs или Sales для получения дополнительной информации
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 435/50 R19.5
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 30%
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Registreringsnummer: WN-GN-02
Kontakta Anton Meurs eller Sales för mer information
- Havalı süspansiyon