Remorcă furgon Van Eck UM-2I Wipkar middenas aanhangwagen















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul

























Federung: Luftfederung
Mittenachse 1: Max. Achslast: 10000 kg
Mittenachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Ladebordwand: unterfahrbare Klappe, 2000 kg
Kennzeichen: WG-VF-68
Affjedring: luftaffjedring
Midterste aksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Midterste aksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Læssebagsmæk: skydelift, 2000 kg
Registreringsnummer: WG-VF-68
Suspension: air suspension
Middle axle 1: Max. axle load: 10000 kg
Middle axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Tail lift: slider lift, 2000 kg
Registration number: WG-VF-68
Cargo space outer length: cm
Cargo space outer width: cm
Cargo space outer height: cm
Suspensión: suspensión neumática
Eje central 1: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje central 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Trampilla elevadora: trampilla elevadora, 2000 kg
Matrícula: WG-VF-68
Suspension: suspension pneumatique
Essieu central 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu central 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Trappe de chargement: soupape inférieure, 2000 kg
Numéro d'immatriculation: WG-VF-68
- Scharnierend voorbord
= Meer informatie =
Bandenmaat: 295/80 R 22.5
Vering: luchtvering
Middenas 1: Max. aslast: 10000 kg
Middenas 2: Max. aslast: 10000 kg
Laadklep: onderschuifklep, 2000 kg
Kenteken: WG-VF-68
Buiten lengte laadruimte: cm
Buiten breedte laadruimte: cm
Buiten hoogte laadruimte: cm
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś środkowa 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś środkowa 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Klapa załadunkowa: Winda załadowcza, 2000 kg
Numer rejestracyjny: WG-VF-68
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo intermédio 1: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo intermédio 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Monta-cargas: elevação do deslizador, 2000 kg
Número de registo: WG-VF-68
Подвеска: пневматическая подвеска
Средний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Средний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Заднее подъемное устройство: заднее выдвижное подъемное устройство, 2000 kg
Регистрационный номер: WG-VF-68
Fjädring: luftfjädring
Centralaxel 1: Max. axellast: 10000 kg
Centralaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Baklucka: underschuifklep, 2000 kg
Registreringsnummer: WG-VF-68