Remorcă dolly D-Tec CT-26-01 NL TRAILER
















































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul























- Air suspension
= More information =
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Lift axle; Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Juana Ibanez, DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information
= Dealer information =
arată contacte
arată contacte
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Brzdy: bubnové brzdy
Zadní náprava 1: Zvedací náprava; Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
= Informace o společnosti =
arată contacte
- Luftfederung
= Weitere Informationen =
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Liftachse; Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.
= Firmeninformationen =
arată contacte
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Løfteaksel; Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
= Forhandleroplysninger =
arată contacte
arată contacte
- Suspensión neumática
= Más información =
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Eje elevador; Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Juana Ibanez, DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.
= Información de la empresa =
arată contacte
arată contacte
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Essieu relevable; Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
= Information sur la société =
arată contacte
arată contacte
- Légrugós felfüggesztés
= További információk =
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Emelőtengely; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
= Céginformáció =
arată contacte
arată contacte
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Freni: freni a tamburo
Asse posteriore 1: Asse di sollevamento; Carico massimo per asse: 9000 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
= Informazioni sulla società =
arată contacte
- Luchtvering
= Bijzonderheden =
VIN XL9DTECC110103759
VIN XL9DTECC210103759
DATUM 09-09-2010
3 ASSIGE DOLLY MET 20 FT CONTAINER AANSLUITING EN SCHOTEL VOOR CONTAINERCHASSIS
ABS EBS
BPW ASSEN
LIFTAS
LAATSTE AS GESTUURD
= Bedrijfsinformatie =
WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
arată contacte
= Meer informatie =
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Liftas; Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Juana Ibanez, DHR OTTER of GERT DEN OTTER
= Bedrijfsinformatie =
arată contacte
arată contacte
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Oś podnoszona; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Informacje o przedsiębiorstwie =
arată contacte
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Eixo de elevação; Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Juana Ibanez para obter mais informações
= Informações do concessionário =
arată contacte
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Подъемная ось; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Информация о дилере =
arată contacte
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Brzdy: bubnové brzdy
Zadná náprava 1: Zdvíhacia náprava; Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
= Informácie o spoločnosti =
arată contacte
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Lyftaxel; Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
= Information om företaget =
arată contacte
arată contacte