Mașină de pompieri MAN TLF 5000














Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.




















ich biete ein MAN Hilfeleistungslöschfahrzeug an.
Update vom 20.11.:
230km Autobahnfahrt
Öldruck, Luftdruck, Kühlwasser: passen
Fahrzeug fährt über 100 km/h und hat die lange Achsübersetzung
Update 22.11.: Bilder von Strompanel, Stromerzeuger, DOT 21er Räder und erneuerter Mannschaftssitzbank hinzugefügt
Kommt aus der Industrie (Papierfabrik).
> guter Zustand, startet sofort, saugt, drückt, fährt, bremst
Fahrgestell: MAN
FIN: WMAF044070L013358
Laufleistung: 49.300km
Motorleistung: 272 kW bei 1.900 1/min (6-Zylinder Diesel)
Hubraum: 11.967 cm³
Getriebe: Automatikgetriebe ZF HP 600
zulässiges Gesamtgewicht: 25.000 kg
Leergewicht: 13.160kg
Anzahl Achsen: 3
Davon angetriebene Achsen: 2
(4x4+2 - die erste und zweite Achse sind angetrieben - ein 19.372 mit Zusatzachse also)
Länge: 8.770 mm
Breite: 2.300 mm
Höhe: 3.200 mm
Rosenbauer Aufbau
Rosenbauer NH30 Pumpe mit 40 bar Hochdruckteil
1* Schnellangriffseinrichtung HD/ND
pneumatischer Lichtmast
4000l Löschwassertank
1000l Schaummitteltank
große AHK mit Druckluftanlage
Astwabweiser SoSi Anlage.
Stromzerzeuger 8kW (vom Maschinisten-Raum startbar!)
Dach-Monitor
I am offering a MAN rescue fire truck.
Update from November 20:
230 km highway drive
Oil pressure, air pressure, coolant: OK
Vehicle drives over 100 km/h and has a long axle ratio
Update November 22: Added pictures of the power panel, power generator, DOT 21 wheels, and renewed crew bench seat
Comes from industry (paper factory).
> Good condition, starts immediately, sucks, presses, drives, brakes
Chassis: MAN
VIN: WMAF044070L013358
Mileage: 49,300 km
Engine power: 272 kW at 1,900 rpm (6-cylinder diesel)
Displacement: 11,967 cm³
Transmission: ZF HP 600 automatic transmission
Permissible total weight: 25,000 kg
Unladen weight: 13,160 kg
Number of axles: 3
Of which driven axles: 2
(4x4+2 – the first and second axles are driven – a 19.372 with additional axle)
Length: 8,770 mm
Width: 2,300 mm
Height: 3,200 mm
Rosenbauer superstructure
Rosenbauer NH30 pump with 40 bar high-pressure unit
1* rapid intervention unit HD/ND
Pneumatic light mast
4,000 l water tank
1,000 l foam tank
Large trailer coupling with compressed air system
Branch deflector SoSi system.
8 kW power generator (can be started from the engineer's compartment!)
Roof monitor
Translated with DeepL.com (free version)
Ofrezco un camión de bomberos MAN.
Actualización del 20/11:
230 km por autopista.
Presión de aceite, presión de aire, agua de refrigeración: correctas.
El vehículo alcanza más de 100 km/h y tiene una relación de transmisión larga.
Actualización del 22/11: se han añadido imágenes del panel eléctrico, el generador eléctrico, las ruedas DOT 21 y el asiento renovado para la tripulación.
Procede de la industria (fábrica de papel).
> Buen estado, arranca inmediatamente, aspira, presiona, conduce, frena.
Chasis: MAN.
FIN: WMAF044070L013358.
Kilometraje: 49 300 km
Potencia del motor: 272 kW a 1900 rpm (diésel de 6 cilindros)
Cilindrada: 11 967 cm³
Caja de cambios: automática ZF HP 600
Peso total admisible: 25 000 kg
Peso en vacío: 13 160 kg
Número de ejes: 3
De ellos, ejes motrices: 2
(4x4+2: el primer y el segundo eje son motrices, es decir, un 19 372 con eje adicional)
Longitud: 8770 mm
Anchura: 2300 mm
Altura: 3200 mm
Carrocería Rosenbauer
Bomba Rosenbauer NH30 con unidad de alta presión de 40 bar
1* dispositivo de ataque rápido HD/ND
Mástil de iluminación neumático
Depósito de agua de extinción de 4000 l
Depósito de espumógeno de 1000 l
Gran enganche trasero con sistema de aire comprimido
Deflector de ramas Sistema SoSi.
Generador eléctrico de 8 kW (¡arrancable desde la sala del maquinista!)
Monitor de techo
Traducción realizada con la versión gratuita del traductor DeepL.com