Maşina de gunoi Mercedes-Benz Econic 2630 Euro 6 CNG Norba MF 300 18m³ 2 compartimenten just 1







































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





















- Camera with monitor
- Central armrest
- Euro 6
- PTO
- Reduction
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- Construction: Norba 18m³, 2 compartments (type: MF 300 v 18H25 L500)
- Loading: Comb
- Just 137.620 km!
- In good condition!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Drivetrain
Type of fuel: CNG
Axle configuration
Tyre size: 315/70 22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Interior
Number of seats: 3
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- PTO
- Колесен редуктор
- Люк на тавана
- Централен подлакътник
- PTO
- Redukce náboje
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- AP achsen
- Camera mit monitor
- Dachluke
- Euro 6
- Mittelarmlehne
- Nebenantrieb
= Anmerkungen =
- Aufbau: Norba 18m³, 2 Abteile (Typ: MF 300 v 18H25 L500)
- Schuttung: Kamm
- Nur 137.620 km!
- In guten Zustand!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Antriebsstrang
Kraftstofftyp: Erdgas
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 3
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Euro 6
- Kraftudtag
- Midterarmlæn
- Navreduktion
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Transmission
Brændstoftype: CNG
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Interiør
Antal sæder: 3
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- PTO
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- Μείωση πλήμνης
- Cámara con monitor
- Escotilla de techo
- Euro 6
- PTO
- Reducción de buje
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Construcción: Norba 18m³, 2 compartimentos (tipo: MF 300 v 18H25 L500)
- Carga: Peine
- ¡Solo 137.620 km!
- ¡En perfecto estado!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Cadena cinemática
Tipo de combustible: Gas natural
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Interior
Número de plazas sentadas: 3
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Navan alennus
- Voimanotto
- Caméra avec moniteur
- Euro 6
- PTO
- Réduction au moyeu
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
= Remarques =
- Construction : Norba 18m³, 2 compartiments (type : MF 300 v 18H25 L500)
- Charge : Peigne
- Seulement 137 620 km !
- En parfait état !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Transmission
Type de carburant: Gaz naturel
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Intérieur
Nombre de places assises: 3
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Krovni otvor
- Priključno vratilo
- Redukcija na glavčini
- Središnji naslon za ruku
- Kerékagy-áttétel
- Kihajtás
- Középső kartámasz
- Tetőablak
- Cotieră centrală
- Decuplare motor
- Euro 6
- Trapă de plafon
- Bracciolo centrale
- Euro 6
- Presa di forsa
- Riduzione nel mozzo
Interieur
- Armsteun
- Dakluik
- Zonnescherm
Overige
- Camera met monitor
- Euro 6
- Naafreductie
- PTO
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Opbouw: Norba (type: MF 300 v 18H25 L500), 18m³
- 2 compartimenten opbouw
- Belading: Kam
- Slechts 137.620 km!
- In nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Aandrijving
Brandstofsoort: Aardgas
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70 22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Kraftuttak
- Midtre armlene
- Navreduksjon
- Takluke
- Euro 6
- Luk dachowy
- Podłokietnik
- Redukcja piasty
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Układ napędowy
Rodzaj paliwa: Gaz ziemny
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 3
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
- Redução do cubo
- Tomada da força
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Transmissão
Tipo de combustível: GNC
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Interior
Número de bancos: 3
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Евро 6
- Камера с монитором
- Люк на крыше
- Насос отбора мощности
- Редукция
- Сигнальные маяки
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Конструкция: Norba 18м³, 2 отсека (тип: MF 300 v 18H25 L500)
- Загрузка: гребешковая
- Лишь 137.620 км!
- В хорошем состоянии!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Силовая линия
Тип топлива: CNG
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 3
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- PTO
- Redukcia náboja
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Armstöd i mitten
- Euro 6
- Navreduktion
- PTO
- Taklucka
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Körning
Typ av bränsle: CNG
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70 22.5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Interiör
Antal sittplatser: 3
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Orta kol dayanağı
- Poyra hız düşürme
- PTO
- Tavan kapağı