Cisternă siloz Atcomex 10 UNITS - 3 AXLE KIPPER BULK 1 COMP. 60.000 L BKS 3927C/C1-60





















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul






































Aufbau: Silo
Kennzeichen: OG-34-HV
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg
Funktionell
Marke des Aufbaus: ATCOMEX BKS 3927C/C1-60
Zahl der Kammern: 1
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2025
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Karosseri: Silo
Registreringsnummer: OG-34-HV
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Funktionelle
Karosserifabrikat: ATCOMEX BKS 3927C/C1-60
Antal rum: 1
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2025
derived from the information on the website.
= More information =
General information
Bodywork: Silo
Registration number: OG-34-HV
Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Functional
Make of bodywork: ATCOMEX BKS 3927C/C1-60
Number of compartments: 1
Maintenance
APK (MOT): tested until 08/2025
Additional information
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
Carrocería: Silo
Matrícula: OG-34-HV
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg
Funcional
Marca carrocería: ATCOMEX BKS 3927C/C1-60
Número de compartimentos: 1
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2025
Construction: Silo
Numéro d'immatriculation: OG-34-HV
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Pratique
Marque de construction: ATCOMEX BKS 3927C/C1-60
Nombre de compartiments: 1
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à août 2025
Felépítmény: Silótartályos autó
Rendszám: OG-34-HV
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Fékek: tárcsafékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg
Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: ATCOMEX BKS 3927C/C1-60
A rekeszek száma: 1
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg aug. 2025
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Silo
Kenteken: OG-34-HV
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg
Functioneel
Merk opbouw: ATCOMEX BKS 3927C/C1-60
Aantal compartimenten: 1
Onderhoud
APK: gekeurd tot aug. 2025
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
Budowa: Silos
Numer rejestracyjny: OG-34-HV
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: ATCOMEX BKS 3927C/C1-60
Liczba komór: 1
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2025
Carroçaria: Silo
Número de registo: OG-34-HV
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg
Funcional
Marca da carroçaria: ATCOMEX BKS 3927C/C1-60
Número de compartimentos: 1
Manutenção
APK (MOT): testado até aug. 2025
Кузов: Силос
Регистрационный номер: OG-34-HV
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Функциональность
Марка кузова: ATCOMEX BKS 3927C/C1-60
Количество отсеков: 1
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2025
Överbyggnad: Silo
Registreringsnummer: OG-34-HV
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg
Funktionell
Fabrikat av karosseri: ATCOMEX BKS 3927C/C1-60
Antal fack: 1
Underhåll
MOT: besiktigat till aug. 2025