Cisternă pentru produse alimentare Maisonneuve S233RE











































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul










































Aufbau: Milchtanker
Achskonfiguration
Refenmaß: 445/65/22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10500 kg
Funktionell
Zahl der Kammern: 1
Pumpe: Ja
Schläuche: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Theo Zegers, um weitere Informationen zu erhalten.
Karosseri: Tankbil til transport af mælk
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 445/65/22.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10500 kg
Funktionelle
Antal rum: 1
Pumpe: Ja
Slanger: Ja
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Theo Zegers for yderligere oplysninger
Bodywork: Milk tanker
Axle configuration
Tyre size: 445/65/22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 10500 kg
Functional
Number of compartments: 1
Pump: Yes
Hoses: Yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Theo Zegers for more information
Carrocería: Camión cisterna de leche
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 445/65/22.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10500 kg
Funcional
Número de compartimentos: 1
Bomba: Sí
Mangueras: Sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Theo Zegers para obtener más información.
Construction: Camion-citerne lait
Configuration essieu
Dimension des pneus: 445/65/22.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10500 kg
Pratique
Nombre de compartiments: 1
Pompe: Oui
Tuyaux: Oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Theo Zegers pour plus d'informations
Opbouw: Melktankwagen
Asconfiguratie
Bandenmaat: 445/65/22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 10500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 10500 kg
Functioneel
Aantal compartimenten: 1
Pomp: Ja
Slangen: Ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Theo Zegers
Budowa: Cysterna na mleko
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 445/65/22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg
Funkcjonalność
Liczba komór: 1
Pompa: Tak
Węże: Tak
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Theo Zegers
Carroçaria: Camião cisterna de leite
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 445/65/22.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10500 kg
Funcional
Número de compartimentos: 1
Bomba: Sim
Mangueiras: Sim
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Theo Zegers para obter mais informações
Кузов: Молоковоз
Конфигурация осей
Размер шин: 445/65/22.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg
Функциональность
Количество отсеков: 1
Насос: Да
Шланги: Да
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Theo Zegers для получения дополнительной информации
Överbyggnad: Mjölktankbil
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 445/65/22.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 10500 kg
Funktionell
Antal fack: 1
Pump: Ja
Slangar: Ja
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Theo Zegers för mer information