Cap tractor Volvo FH 460 6X2 PALFINGER 2300 + REMOTE CONTROL



















































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





















- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Transmission: I-SHIFT, Automatic
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Tyre size: 385/55R22.5; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Tyre size: 315/70R22.5; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: single reduction
Crane: PALFINGER PK2300, year of manufacture 2015, behind the cab
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Hliníková palivová nádrž
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Schlafkabine
- Standheizung
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Getriebe: I-SHIFT, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/55R22.5; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70R22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: einfach reduziert
Kran: PALFINGER PK2300, Baujahr 2015, hinter der Kabine
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Transmission: I-SHIFT, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/55R22.5; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Reduktion: enkeltreduktion
Kran: PALFINGER PK2300, produktionsår 2015, bag førerhuset
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Transmisión: I-SHIFT, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/55R22.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Reducción: reducción sencilla
Grúa: PALFINGER PK2300, año de fabricación 2015, detrás de la cabina
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Verrouillage centralisé à distance
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Transmission: I-SHIFT, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/55R22.5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Réduction: réduction simple
Grue: PALFINGER PK2300, année de construction 2015, derrière la cabine
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Távirányításos központi zár
- Cabină de dormit
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Slaapcabine
- Standkachel
- Versterkte motorrem
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Transmissie: I-SHIFT, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Bandenmaat: 385/55R22.5; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70R22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: enkelvoudige reductie
Kraan: PALFINGER PK2300, bouwjaar 2015, achter de cabine
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Pędnia: I-SHIFT, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/55R22.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Żuraw: PALFINGER PK2300, rok produkcji 2015, z tyłu kabiny
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Sofagem de parque
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Transmissão: I-SHIFT, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/55R22.5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Redução: redução simples
Grua: PALFINGER PK2300, ano de fabrico 2015, atrás da cabina
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пульт дистанционного управления центральным замком
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Трансмиссия: I-SHIFT, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Размер шин: 385/55R22.5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Размер шин: 315/70R22.5; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Редуктор: один редуктор
Кран: PALFINGER PK2300, год выпуска 2015, сзади кабины
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Transmission: I-SHIFT, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/55R22.5; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70R22.5; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Minskning: enda minskning
Kran: PALFINGER PK2300, byggnadsår 2015, bakom kabinen
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Uzaktan merkezi kilitleme