Cap tractor Volvo FH 16 FH16-520 - 1996













































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul














- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Drumbrakes
- Heavy duty engine brake
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spoilers
- Spotlights
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 315/80/22.5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen or kantoor, office, buro. for more information
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Hliníková palivová nádrž
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernlicht
- Luftfederung
- Lufthorn
- Schlafkabine
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315/80/22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen oder kantoor, office, buro., um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315/80/22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315/80/22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Frans Moran Santos para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315/80/22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Frans Moran Santos pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Trommelremmen
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
Mooie auto
27mc
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom bij Companjen Bedrijfswagen B.V. om de voertuig te bezichtigen. In overleg is dit ook in de avonden mogelijk. Belt u even van te voren om te voorkomen dat de voertuig van uw keuze niet gereserveerd of verkocht is?
Op al onze voertuigen geldt inruil en financiering mogelijk, voor meer informatie zijn wij te bereiken op arată contacte of arată contacte
Companjen Bedrijfswagens B.V.
Zonnekracht 12
7671RP Vriezenveen
Tel: arată contacte Buro/Kantoor
Tel: arată contacte Bertus Companjen
Tel:arată contacte Bart Companjen
Tel: arată contacte Giel Companjen
E-mail: arată contacte
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk
en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in deze advertentie.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 315/80/22.5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen of kantoor, office, buro.
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315/80/22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315/80/22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315/80/22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315/80/22.5
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri