Cap tractor Scania S500 / Retarder / Full Air / Night Klima / TUV: 7-2025 / NL Truc











































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul


























- (Roof) spoiler
- Aluminum fuel tank
- Block heater
- Climate Control
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Navigation system
- Side Skirts
- Sleeping cabin
- Stationary air conditioners
- Transmission equipment
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: 34-BNN-1
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/55 R22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Tyre size: 315/70 R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Maintenance
APK (MOT): tested until 07/2025
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
- Навигационна система
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Стационарна климатизация
- Странични престилки
- Hliníková palivová nádrž
- Navigační systém
- Ovládání klimatizace
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Vyhřívání vozidla
- (Dach-)Spoiler
- Aluminium-Kraftstofftank
- Climate control
- Liegeplatz
- Navigationssystem
- Seitenleiste
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Sendegeräte
- Standheizung
- Standklimaanlage
- Tacho digital
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: 34-BNN-1
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/55 R22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Refenmaß: 315/70 R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Navigationssystem
- Sideskørter
- Sleeper Cab
- Stationært airconditionanlæg
- Varmeapparat
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55 R22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/70 R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2025
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 34-BNN-1
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Πλευρικές ποδιές
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Σύστημα πλοήγησης
- Cabina litera
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Depósito de combustible de aluminio
- Faldones laterales
- Sistema de navegación
- Sistema fija de aire acondicionado
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: 34-BNN-1
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55 R22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/70 R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2025
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmastointi
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navigointijärjestelmä
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Sivuhelmat
- Cabine couchette
- Chauffage autonome
- Climate control
- Jupes latérales
- Réservoir de carburant en aluminium
- Système de navigation
- État clim
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: 34-BNN-1
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55 R22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/70 R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2025
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- Bočni pragovi
- Grijač vozila
- Navigacijski sustav
- Spavaća kabina
- Stacionarni klima-uređaj
- Upravljanje klimatizacijom
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Navigációs rendszer
- Oldalsó védőlemezek
- Sleeper Cab
- Álló helyzetű légkondicionálás
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Fuste laterale
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem de navigație
- Încălzitor vehicul
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
- (Dak) Spoiler
- Alu. Brandstoftank
- Climate Control
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Navigatiesysteem
- Side Skirts
- Slaapcabine
- Standairconditioning
- Standkachel
- Tacho Digitaal
- Zendapparatuur
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: 34-BNN-1
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/55 R22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Bandenmaat: 315/70 R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Onderhoud
APK: gekeurd tot jul. 2025
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Navigasjonssystem
- Sideskjermplate
- Stasjonært klimaanlegg
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Spoilery boczne
- System nawigacji
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: 34-BNN-1
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/70 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2025
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Ar condicionado fixo
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Saias laterais
- Sistema de navegação
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: 34-BNN-1
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55 R22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/70 R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Manutenção
APK (MOT): testado até jul. 2025
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогреватель автомобиля
- Обтекатели шасси
- Система навигации
- Стационарная система кондиционирования воздуха
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Передний мост: Размер шин: 385/55 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Размер шин: 315/70 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2025
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 34-BNN-1
- Kabína na spanie
- Navigačný systém
- Ovládanie klimatizácie
- Postranné zásterky
- Stacionárna klimatizácia
- Vyhrievanie vozidla
- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Navigationssystem
- Sidokjolar
- Sovhytt
- Stationär luftkonditionering
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: 34-BNN-1
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/55 R22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/70 R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Underhåll
MOT: besiktigat till jul. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
- Araç ısıtıcısı
- Klima kontrolü
- Navigasyon sistemi
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Yan etekler